2015. december 27., vasárnap

2015-ös olvasmánylista

Forrás
Már három éve készítek egy-egy listát karácsony után, amiben megtalálható az összes azévi olvasmányom, és természetesen link is azokhoz, amikről bővebben karattyoltam itt a blogon. Ez egyrészt nekem egy segítség az évi összegzőposzthoz - hiszen mind ismerjük, milyen idegtépő a kattintgatás a linkelések miatt. ;) -, másrészt pedig nektek egy kis szemezgető, ha épp nagyon unjátok már a baná.. a bejglit. :D 

Ahol nincs link, ott nem írtam a könyvről bejegyzést, mert nem volt kedvem, vagy úgy éreztem nem érdemes. De nincs sok ilyen. :)
Jelen állás szerint idén 84 könyvet olvastam.  
A lista természetesen kiegészül még év végéig, ha addig befejezek még könyvet, tehát pontos adat csak év végén lesz. ;) (2 könyvet fogok szerintem még befejezni.)

5. Schäffer Erzsébet: Egyszer elmesélem
19. Lázár Ervin: Berzsián és Dideki
20. Georges Simenon: Maigret és a beharangozott gyilkosság
21. Martin Pistorius: Néma üvöltés
22. Szabó Magda: Születésnap
23. Neil Gaiman: The Sleeper and the Spindle
24. Viviane Villamont: Kisdarázs
25. Joe Abercrombie: Half a King - Az uralkodó
26. Padisák Mihály: Gyalog Juli
27. Itó Projekt: Harmónia
28. Rejtő Jenő: Vanek úr párizsban
29. J.R. Johansson: Paranoia (Éjjeljárók 2.)
30. Guus Kuijer: Minden dolgok könyve
31. Ryoko Iwata: Coffee Gives Me Superpowers
32. George R. R. Martin: A Game of Thrones
33. Mira Grant: Feed - Etetés
34. Kovács Eszter: Let's kifli
35. Bánó Attila: A tudós és a zöldhajú lány
36. Karin Alvtegen: A kitaszított
37. Milan Kundera: A lét elviselhetetlen könnyűsége
38. Lackfi János: Szemhunyásnyi mesék
39. F. Scott Fitzgerald: The Curious Case of Benjamin Button
40. Kristina Ohlsson: Az üveggyerekek
41. Leon Leyson: A lehetetlen valóra vált
42. Daniel Keyes: Virágot Algernonnak
43. Georges Simenon: Maigret nyaralni megy
44. Elizabeth Goudge: The Little White Horse
45. Ami a szívedet nyomja - svéd gyermekversek
46. Alan Bradley: De mi került a pitébe?
47. Paula Hawkins: The Girl on the Train
48. Csernus-Funk-Pál-Váradi: Vágyaink: szárnyak vagy börtönfalak?
49. Derek Fagerstrom-Lauren Smith: Mit hogyan
50. Gerald Durrell: Fecsegő fauna
51. Maggie Stiefvater: The Raven Boys
52. Ashley Mackler-Paternostro: The Milestone Tapes
53. Lázár Ervin: A Négyszögletű Kerek Erdő
54. Pacskovszky József & Zsolt: Nő kutyával és holddal
55. Graeme Simsion: The Rosie Effect
56. Dr. Csernus Imre: A kiút
57. Dimitri Verhulst: Problemszki szálloda
58. John Connolly: The Book of Lost Things
59. Jodi Picoult: House Rules
60. Martyn Ford - Peter Legon: The How to be British Collection 1.
61. T. S. Thomas: Londinium hercege
62. Jodi Picoult: Change of Heart
63. Sara Crowe: Campari reggelire
64. Audrey Niffenegger: Her Fearful Symmetry
65. Martyn Ford - Peter Legon: The How to be British Collection 2.
66. Ian McEwan: On Chesil Beach
Forrás
67. Gayle Forman: If I Stay
68. Andy Weir: The Martian
69. Schobert Norbert: A nagy kalóriahazugság
70. Jodi Picoult: Keeping Faith
71. S.J. Watson: A másik én 
72. Meg Cabot: Royal Wedding
73. Hercsel Adél: Magyar szeretők
74. Ernest Cline: Ready Player One
75. Kati Hiekkapelto: Kolibri
76. Soman Chainani: Jók és rosszak iskolája
77. Anna Lyndsey: Girl in the Dark
78. Claire North: Harry August csodálatos élete
79. E. Lockhart: We Were Liars
80. Sophie Kinsella: Finding Audrey
81. Lakatos Levente: Szeress jobban!
82. Sarah Addison Allen: Lost Lake
83. Sara Raasch: Hó, mint hamu
     + Icicles Like Kindling novella
84. Jonas Jonasson: Gyilkos-Anders és barátai (meg akik nem azok)

+ Félbehagyott könyvek:
Kate Atkinson: Life After Life
Lauren Oliver: Rooms

Elolvasott oldalak száma Goodreads szerint: 23681, Moly szerint: 24582 nem bogarásztam végig, hol lehet a különbség forrása...
Ez napi 64-67 oldalt jelent, idén akkor pár oldallal többet olvastam egy nap, mint tavaly! :D (Rendkívül fontos statisztikai adat ;))
Az olvasmányaim a Goodreadsen is megtekinthetők.

11 megjegyzés:

  1. Remek ötlet ez a lista.
    Amennyiben nem bánod jövőre koppintom az 5letet. :) Valóban borzalmas linkelgetni innen-onnan és nagyon jó mankónak is egy összegzős bejegyzés készítésénél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vidd csak nyugodtan az ötletet! :) Igen, idegesítő keresgetni minden posztot összegzéskor. :)

      Törlés
  2. Gratulálok, szép lista :) Remélem, kellemesen teltek az ünnepek!

    VálaszTörlés
  3. Mennyi könyvről írtál bejegyzést! Óriási teljesítmény! :O Jövőre én is megpróbálkozom ezzel a "legtöbb könyvről legyen poszt" témával, hátha sikerül is. :D

    VálaszTörlés
  4. "...amikről bővebben karattyoltam itt a blogon.":D Nagyon ügyes vagy, hogy majdnem az összes könyvről írtál, nekem sajnos előfordult, hogy néhányan ömlesztve mentek egy postba.

    VálaszTörlés
  5. Húha, sok könyvet olvastál, és tök jó, hogy írtál is róluk. :) Az én arányaimat inkább ilyen szempontból ne firtassuk. :D
    Én most járok 80 olvasásnál, szerintem még egy-két könyv olvasása belefér, a többi marad jövőre. :)

    VálaszTörlés
  6. Az a durva, hogy majdnem mindről írtál is! Nekem is hasonló számom lesz szerintem, bár néhány könyvet nem is jelöltem, szóval a franc se tudja, hogy mi a valós szám, de úgyis mind tudjuk, hogy nem az a lényeg.
    Még egy "Félbehagyott könyvek" menüpont kéne a molyra, nálam biztos több ilyen volt idén is, mint nálad, bár magamhoz képest talán egész kevés.
    Várom az évösszegző posztot is, kíváncsi vagyok, mi lesz a top ötben! :)

    VálaszTörlés
  7. Le a kalappal, ezek a linkelgetések, szép teljesítmény. Én nem bírnám idegekkel :D

    VálaszTörlés
  8. Bubu, köszi! Igen, jól teltek az ünnepek, remélem neked is! :)

    Asbtractelf, köszi, bár minden évben kb ennyiről írok. :) Tulajdonképpen majdnem mindenről, nem is nagyon szeretem, ha kimarad valami. :) Hiába, menthetetlen vagyok, ha a hobbimról van szó. ;)

    Amadea, köszi! Nálam is volt azt hiszem 3 zanzaposzt, de azt belinkeltem az adott könyveknél mindhez ;))

    Nita, akkor nagyságrendileg ugyanott vagyunk, persze nem az számít. Remélem sok jó volt benne, még ha nem is írtál mindről. Nekem is még talán pár könyv befejezése belefér. :)

    Katacita, hát, ha ennyien mondjátok, lehet tényleg durva :D de nagyon szeretek könyvekről blogolni. :)))
    Van félbehagyás gomb a molyon, az nem gyűjti valahova? Én nem tudom, mert nem szeretem azt használni, mert berakja az olvasások közé is...
    Én is kíváncsi vagyok a top könyvekre, összegzésekre mindenkinél! Még át kell gondolnom az én top5-ömet is. :)

    Tekla, ennek így pont az a lényege, hogy egyenként raktam be év elejétől egy piszkozatba a linkeket, így egyáltalán nem volt megterhelő, és könnyebb innen kimásolgatni összegzéskor is. :)

    VálaszTörlés
  9. Szép, irigylem :) de annak örülök, hogy akad bőven tőlünk is. Köszönöm <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát én köszönöm! :) :) Élmény volt őket olvasni, főleg a Harry Augustot emelem ki, szerintem nagyon sanszos az év végi top 5-ömben is. :)

      Törlés