2015. december 30., szerda

Decemberi zárás

Forrás
Hadd ne mondjam mennyire nem tudom milyen nap van, és mennyire nem érzékeltem, hogy véget ér a hónap és az év is mindjárt... Mindenesetre egy gyors havi összegzés még belefér az évsummázó számvetés előtt. 

Nem lett valami nagy termés a fa alatt könyvekből, de idén nem is nyújtottam be a méteres kívánságlistákat. Három könyvvel gyarapodtam - bár egy kései ajándékkönyv majd még átcsúszik januárra, azt hiszem -, amik közül kettő ajándék volt, egyet pedig én vettem magamnak karácsonyra (mínusz sok %-kal), követve a fél könyvesblogger társaságot: az "S" volt ez a bizonyos amivel megleptem magam. :) Egy kuriózum ez a könyv, élmény volt már kibontani is, kétszer ennyit is hajlandó lennék érte fizetni így utólag, hogy megláttam, micsoda aprólékos kidolgozottsággal van megcsinálva, mennyi titkot rejt, és milyen különleges élményt fog nyújtani! :) Annyira örülök, hogy van egy sajátom! :) 


Íme a kupacka: 



- Dr. Csernus Imre: A nő - Csajsziknak
- A hivatalos Trónok harca színezőkönyv
- J.J. Abrams - Doug Dorst: S

Kaptam még néhány baglyos apróságot is, például egy ilyen könyvjelző-naptárat. Minden hónapot le lehet tépni és könyvjelzővé válik. 

Olvasás szempontjából nem haladtam sokra, már ami az év végi terveket illeti, se a Hollókisasszony, se az Illusztrált HP nem került sorra, és az, hogy még két könyvet befejezek idén, kissé kezd nevetségesnek tűnni, lévén, hogy ma reggel rájöttem, hogy holnap már erőteljesen szilveszteri bulizunk... :D 
Decemberben 5 könyvet fejeztem be, és benne vagyok három másikban, a Khaled Hosseiniben jócskán, de ez sem valószínű, hogy belefér már. 
A hónap legjobb olvasmánya a Hó, mint hamu volt. 
Persze ez nem baj, nem hajt a tatár sehova, viszont fogalmam sincs még, hogy írom meg az évösszegzőt és mikor. Pláne, hogy mi lesz benne?! :) 

A többiek decembere: Katacita, Dóri, Nita, Amadea, Nikkincs,

Forrás

4 megjegyzés:

  1. Az S. fantasztikus, ahogy kinéz, nem bírtam ki, hogy ne nézegessem meg egyenként a mellékleteket. :) Persze el nem olvastam őket.
    Az év végi terveket én is dobhatom a kukába kb, annyira rövidnek érzem ezt a szabadságot, és nagyon közeleg a vége... Gondolom neked is volt egy csomó más programod, mint az olvasás, de remélem, te sem bánod. :)
    Úgy terveztem, hogy holnap este itthon olvasgatok, de meghívtak egy mini szilveszteri buliba, szóval ez is ugrott. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon sokat megnéztem belőle, irtó izginek és összetettnek tűnik. :)
      Á, tervek, kukába már velük! :D
      Minden más volt, csak olvasás nem, szinte, de jó volt azért, és jólesett némi offline-ság és vendégség is. :)
      Mi is bulizunk egyet, de nem nagyot, persze olvasás kizárva... :)

      Törlés
  2. Szerintem meg se lepődünk már, ha meglátjuk valaki más zárásban az S.-t. Akkor lepődünk meg inkább, ha nincs benne. :D
    Ez a december sokunknak volt sűrű és zűrös, és se fogtam még fel, hogy holnap van az év utolsó napja. Az évzáró posztot meg várom, bármi is legyen majd benne. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy úgy! :D Az S egy kötelező könyvmolykellék most. :)

      Úgy látszik tényleg általános zűr volt decemberben és sok program, ránk törő év végével. :) Hát kérlek alássan, már körvonalazódik a poszt, megpróbáltam összeszedni a gondolataimat, és most agyalok a top 5-ön :)

      Törlés