2018. július 4., szerda

Júniusi zárás

Forrás.
A június úgy röppent el, mintha nem is lett volna, de szerencsére a nyár még mindig tart, sőt, van akinek csak esetleg most kezdődik a vakáció, a nyaralás, a szabi. :)

A fellélegzős, hűvösebb napok nekem kifejezetten jólestek, és élveztem, hogy minden beszorult Celsiusocskát ki lehetett tessékelni egy nagy szellőztetéssel. Az olvasási kedvem is visszatérőben van, de sajnos júniusról még nem zengedezhetek nagy történeteket ilyen szempontból... Hó elején nagy lendülettel befejeztem két könyvet is (az egyiket ráadásul a vcs-listáról, hurrá!), és azt gondoltam ez a lendület ki fog tartani egész hónapban, ehhez képest viszont azóta sem sikerült bárminek is a végére jutnom. Az egyik júniusi olvasmányról még a posztot sem írtam meg frissiben. Ami késik, nem múlik, mindenképp írni fogok a High Voltage-os élményről azért. ;)  

Sajnos egy félbehagyás is nehezítette a dolgomat: alaposan megakasztott a Beartown, aminek kétszer is nekiálltam, de végül úgy döntöttem nagyon nem fog csúszni, és inkább nem erőltetem.

Ami a beszerzéseket illeti, a könyvheti beszerzéseken túl - ami valljuk be, azért elég visszafogott lett -, is lett zsákmányom még, méghozzá ajándékok révén, így összesen 5 könyvvel zárom a hónapot. Kaptam néhány használt angol könyvet is, de ezeknek egy részét nem szeretném megtartani, így nem kerülnek be a zárásba sem. 

A júniusi zsákmány tehát

- Csernus Imre: A harcos - könyvhét, musthave. :) 
- Veres Attila: Éjféli iskolák - reci, alig vártam a szerző új kötetét, már olvasom.
- Lugosi Viktória: Vándorhomár - szintén könyvheti szerzemény, az Ajvé nagy kedvenc volt.
- Wass Albert: A funtineli boszorkány - ajándék
- Lionel Shriver: A Mandible család - ajándék

Saját kép.

Mivel A funtineli boszorkány háromkötetes szépen megnyomja a kupacot. :) Annak idején Miamona emlékszem nagyon szerette, és már akkor el szerettem volna én is olvasni. És egyébként most esett csak le, hogy a címben nem két l van, hanem csak egy... :$
A Vándorhomárról Nikkinccsel is beszélgettünk, és egy elszólás folytán átkeresztelte Tékozló homárra. :D

Saját kép.

Ami a blogos aktivitást illeti, 10 bejegyzés született júniusban, amibe jutott egy kis témázás a bloggerkedésről, és sorozatnézős poszt is, megnéztem ugyanis végre a Strike harmadik évadát. :) Alig várom már a következő kötetet!

Jelenleg négy könyvet olvasok párhuzamosan és most már tényleg szeretném elfelejteni idénre a beragaditisz jelenségét, és inkább sorban olvasni őket. ;) A Maigret és a pikárdiai gyilkosságokat még ma szeretném befejezni, nem sok van belőle és a Throne of Glassnak is a felénél járok, pár napon belül kivégzem. Júliusra hozok elmaradt könyves posztot is, és remélhetőleg sok másik irományt is. ;) Szeretnék néhány könyvet elolvasni a vcs-ről is, főleg a krimiket, amiket a nyári tervekbe is betettem. De semmivel nem rohanok, ahogy sikerül. ;) 

A Poket könyvekkel mi a helyzet amúgy mostanság? Nem lesznek új címek? Én már nagyon várom őket! :) 

A többiek júniusa: 

8 megjegyzés:

  1. Na, szép, elárulod, hogy milyen marhaságokat tudok beszélni. Azóta is annyira röhögök ezen az elszóláson :)))
    Szép visszafogott voltál, pacsi a 3 Könyvfesztes szerzeményhez, nálam is ennyi a mérleg.
    Sajnálom még mindig a Beartownt, de tényleg nem kell és nem is szabad erőltetni.
    A Pokettal kapcsolatban az instán láttam, hogy hamarosan jön a 6. cím - női szerző és külföldi, ennyit árultak el róla.
    Cuki a kisrókás kép, jó lenne így tölteni a júliust :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, de annyira jó volt! :))) Én ezentúl is így fogom hívni Vándorhomár helyett. ;)
      Ó, szuper ha jön új cím, bár meg vagyok lepve, hogy csak egy csatlakozik majd a régiekhez? Nem úgy volt, hogy teljesen új kínálat jön az eddigiek helyett? Persze azért ha egy új lesz, annak is örülni fogok. :)
      Nekem is tetszik a kisróka, meg az ilyesféle triatlonokat én is bírom. :D

      Törlés
  2. nahát, funtineli, én is pont mostanában gondolkodtam rajta, hogy elő kéne venni. o.O
    a vándorhomár meg jó vastag, nem is gondoltam volna.
    a poketosok terjeszkedhetnének szegedre is.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy jel! :D
      Szerintem fognak terjeszkedni vidékre is, legalábbis szeretnének, és mivel sikeres volt a projekt már az elején, úgy gondolom lesz is rá lehetőség. :)

      Törlés
  3. A beragaditisz nálam is játszott nagyon idén, rég hagytam ennyi könyvet félbe, vagy tettem félre az első fejezet után.. Most épp én is az új Veres Attilát olvasom, szerencsére annál nincs ez az érzés. :)
    Én is várom már az új Poket könyveket, minden nap elmegyek melóban az automata mellett, ma még azt is láttam, ahogy hoznak bele új könyveket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is tetszik eddig a Veres Attila. :) De nem is számítottam másra, az Odakint sötétebb is magába szippantott rendesen. :)

      Remélem hamarosan rájárhatunk megint a Poket automatákra. :)

      Törlés
  4. Hahaha a Tékozló homár az egyik legjobb blog, imádom olvasgatni, bár tudom hogy nem szép dolog mások "kárán" nevetni, de nagyon tanulságos dolgok vannak azon a blogon. Majd less rá :) Szép ez a lista, és tök jó könyveket kaptál, és vettél, párnál jelen is voltam és emlékeztem is rá. Veres Attilát én is szeretném olvasni, csak jussak odáig... Lehet hogy ez lesz majd a jutalmam, ha a VCS-vel jól haladok. Bár még nem tartok ott! Én egyébként nagyon szeretek nyáron (is) olvasni, a kánikulában jól esik csak úgy feküdni és nem mozogni. Mondjuk nyaraláson fogynak a legjobban a lapok, de az még nálam várat magára.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahát, nem tudtam, hogy van egy ilyen nevű blog is, köszi. :)
      Köszönöm! Igen, a könyvheti zsákmányolásnál te is ott voltál. ;)
      Szerintem is nagyon jó nyáron olvasgatni, az ember úgyis nehezebben mozdul meg, plusz ilyenkor ott vannak azért a szabik, és lesz még hosszú hétvége is augusztusban. ;)

      Törlés