2020. szeptember 4., péntek

Augusztusi beszerzések és nyárzárás

Saját kép.
Picit megcsúszva, de hozom a szokásos havi zárást, és megmutatom miket szereztem be, miket olvastam, milyen volt a hónap könyves szempontból. ;) 

Augusztusban három könyvvel lettem gazdagabb: 

- Donato Carrisi: Az árnyak mestere - Bár még el sem kezdtem, megvettem egy 30%-os Book24-es akcióban Carrisi trilógiájának befejező epizódját. Most már tényleg olvasnom is kell őket! 
- Stacey Halls: Familiárisok - 30%-kal már tényleg nem tudtam ellenállni ennek a csodaszép könyvnek sem. Sajnos megsérült, megnyomódott a szállításkor, de nem küldtem vissza... A védőborító szerencsére hibátlan állapotú. 
- Zalai Károly: Minden hétre macska  - ajándékba kaptam ezt a macskás novellás kötetet a kívánságlistámról. :) 

Többet szerettem volna olvasni, de ez sem olyan rossz: 5 könyvet sikerült befejezni, de ezek közt voltak vastagabbak is. :) Folytattam A tükörjáró trilógiát, olvastam egy újabb Jodi Picoult könyvet, egy Maigret-sztorit, egy dark fantasy meseátiratot és még a provokatív borítójú Qualitylandet ismagamévá tettem. 

A blogon 8 bejegyzés született, többségében az olvasott könyvekről írt vélemények, plusz az elmaradhatatlan témázás, ahol különféle műfajokat védtünk meg, illetve írtam a Briliáns barátnőm második évadáról, ami ugyanolyan szuper lett, mint az első. ;) 

A nyári terves lista 13 könyve közül végül 8-at olvastam el. A nők ruhái című novellás kötetet félbehagytam (idei első félbehagyásom amúgy), mert nagyon érdektelennek éreztem, és a stílus is rossz volt valahogy, nem találtunk egymásra. Elkezdtem még a listáról A szigetet, de nem sikerült még befejeznem.
A legjobb nyári listás olvasmány A piros notesz volt, amit kedvenccé is avattam. :) 

Szeptemberben biztosan olvasni fogok egy recit, az idei elsőt, és egyetlent (?), de még nem árulom el mi az. ;) Újrázni fogom A könyvtolvajt is, és hamarosan összeállítom az őszi tervlistát. Ami a beszerzéseket illeti, biztos vétel lesz Ferrante új regénye és Almási Kitti új könyve. Sorry, not sorry, ilyen kis kiszámítható leszek. ;) Vagy mégse? :D


A többiek augusztusa: 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése