2013. december 30., hétfő

Decemberi zsákmány

Természetesen az ajándékoké a főszerep ebben a hónapban, így lelkifurdalásom sincs, amikor prezentálom a hatalmas kupacot (amiről persze megint lemaradt valami, de már nincs kedvem újra összevadászni a lakás különböző pontjairól a drágákat, eleget tornáztak így is :D). 


Ehavi szerzeményeim

- Alan Bradley: De mi került a pitébe? - Csengától karácsonyra, óó erre nagyon nagyon vágytam :) 
Kupac, kattintásra megnő
- Scott Westerfeld: Leviathan (angol) - Nitától karácsonyra
- Patrick Gale: Notes from az exhibition - Nitától 500pénzért
- Donna Tartt: A titkos történet - Sugár könyvturkáló 590Ft, ez megintcsak Nita bűne, gyakorlatilag nem engedett ki az üzletből a könyv nélkül! :) Remélem megérte az árát ;) ;) 
- Anthony Hope: Rupert of Hentzau - Bookdepo, félóránkénti akcióban vérszemet kaptam, de mégcsak arról se volt fogalmam miről szól... 4€. 
- Georges Simenon: Maigret és a halott gyémántkereskedő - Amadea karácsony ajándéka
- Tracy Chevalier - Isten teremtményei - Pöfivonat karácsonyi ajándéka
- Karen Chance: Megérint a sötétség - Tittitól karácsonyra
- Gaura Ágnes: Lidércnyomás - szintén Tittitől, el voltam teljesen kényeztetve :D
- Kristina Ohlsson: Mostohák - Miamonától karácsonyra
- Mark Frost: A Paladin-prófécia - Nimától karácsonyra

+4 szakácskönyv:
- Mautner Zsófia: Főzőiskola - Lírából -25%-kal vettem
- Update1 süteményeskönyv - -10%
- Magyar Szakácskönyv és
- 33 húsétel lépésről lépésre (ez maradt le a fotóról) - ezt a kettőt a Zember rokonságától kaptam, de nem tudom beleszámoljam-e igazán, merthogy a szakácskönyv ugye az nem olyan könyv-könyv




Decemberi mérleg: 11 könyv plusz 4 szakácskönyv, ebből 10 ajándék, 3-at nagyon olcsón vettem, 2-t kicsit olcsóbban. :) 3 angol nyelvű, a többi magyar. 
Ja és kaptam még egy 1000 Ft-os könyvutalványt Alexandrába is, jupppi. :) 

12 megjegyzés:

  1. Uuuh A titkos történet szerintem nagyon jó vétel volt - bölcsékrimis polcon találtam, nyár óta olvasnám és nem láttam eddig sehol neten :/
    Szép kupac, szakácskönyvet én is kaptam párommal közösen (az alap Horváth Ilona Szakácskönyvet :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, tudom én hogy megérte az árát (filléres szinte ilyen áron manapság :)), csak Nitát húzom, mert úgy rámtukmálta ;))
      Ha nem találod szóljál nyugodtan és kölcsönküldöm neked! :)
      Én is kaptam Horváth Ilonát, csak azt két éve, karácsonyra :)

      Törlés
  2. Te is jó sokat kaptál.:)) Teljék bennük sok örömöd!
    A titkos történet nagyon megérte.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizoooony :) köszönöm! :)
      Jövőre sorra is kerítem (reméljük).

      Törlés
  3. előrevennéd a titkos történetet a kedvemért? meg a borbíró borit? :))
    nagyon szép kis kupac.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a kedvedért bármit, Nima :D
      Kezdek nagyon örülni a titkos történetemnek, most hogy mondtad mennyire beszerezhetetlen :O

      Törlés
  4. Szerintem is megérte A titkos történet!! :)
    Szépséges könyveket kaptál! A Főzőiskola hogy tetszik? Már ha már belelapoztál... Azon én is gondolkodom, hogy be kéne szerezni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      A Főzőiskola elsőre kicsit csalódás, mert elég pici és vékony, de még behatóbban nem tanulmányoztam és még nem főztem belőle, illetve a dvd-mellékletet sem lestem meg. Ha megnéztem írok róla azért :) :)

      Törlés
    2. Oksi, remélem azért találsz benne használható dolgokat. Majd valami boltban belekukkantok addig is:)

      Törlés
    3. Kata, lehet hogy le lesz fóliázva... mert ugye benne van a dvd... :S

      Törlés
  5. Látod, látod, beleviszlek én a rosszba, de arról úgyis mindig kiderül, hogy jól jártál vele. :)) (Tudom, hogy csak vicceltél. :* )
    És neked is szép kis kupackád lett, jó könyvekkel. :)

    VálaszTörlés