2019. január 11., péntek

Miből lesz még téli olvasmány?

Forrás.
A listagyártás jegyében gondoltam összeszedem azokat a könyveket, amiket még január-februárban szeretnék elolvasni vagy befejezni. A végén majd meglátjuk, mennyi sikerül ebből a kupacból. ;) 

A befejezésre várók:

J.K.Rowling: Harry Potter and the Goblet of Fire - 70%-nál vagyok
Imogen Hermes Gowar: A hableány és Mrs. Hancock - 50% jelenleg
J.A.Wines, Caroline Taggart: My Grammar and I - 10%-ig jutottam

A további tervbe vettek:

J.K.Rowling: Harry Potter and the Order of the Phoenix - ez elég vaskos kis példány!
Hiraide Takasi: A macskavendég - vcs
✓ Mårten Sandén: A ​House Without Mirrors - vcs
- Szabó Magda: Csigaház - nemrég kapott kötet, nagyon kíváncsi vagyok rá
- Jean Webster: ✓ Nyakigláb Apó - Kedves Ellenségem! - régóta szeretném újraolvasni

8, vagyis mivel a Webster az dupla kötet, 9 könyv még a téli időszakra, ezek közül 3 megkezdett. Nem feltétlenül téli hangulatú olvasmányok, és nem is ragaszkodom foggal-körömmel a listához, de most épp ezeket gondoltam el. Tervezni mindig jó, a könyves terveket nem betartani pedig mindig szabad! :D

UPDATE: - Christelle Dabos: A tél jegyesei is még idesorakozik! :) Megkaptam ajándékba, és bizony mihamarabb szeretném elkezdeni. :)

6 megjegyzés:

  1. Listaaa <3
    Remélem A hableány majd azért 'leficánkol' az olvasott listádra :)
    A macskavendég olyan kis cuki, és rövid - azt nagyon ajánlom, a többit - HP-t kivéve - nem ismerem annyira. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Előbb-utóbb biztos, de szerintem még kell pár hét hozzá... :)
      A macskavendéget akarom utána kézbe venni! :)

      Törlés
  2. jaj ez a Harry Potter újraolvasás olyan tökéletes téli projekt, csak hát nekem ez olyan jó gyerekkori emlék, hogy nem merem újra elolvasni, mi van ha nem fog annyira tetszeni? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Harry Potterezés minden évszakban szuper, de kiváltképp ősszel-télen. ;) Szerintem semmi okod tartani tőle, hogy elveszik a gyerekkori szép emlék! Én iszonyúan élvezem most a negyedik kötetet, annyi mindent felejtettem belőle, hogy szinte újraélhetem, és cseppet sem érzem azt, hogy régen jobb lett volna. ;) Ez a sorozat kortalan. :))

      Törlés