2022. július 10., vasárnap

Júniusi zárás 2022

Saját képek.
Talán most sikerül elkerülni, hogy annyira eltolódjon a havi zárás, hogy megint duplázni kelljen a hónapokat. Megpróbálom mindig időben elkezdeni megírni, de hiába, kicsúszik az idő a kezemből. Szomorúan konstatáltam, hogy a félévzáró posztoknak is itt az ideje, és hát természetesen sehogy sem állok azzal sem... de kihagyni sem szeretném, ha már hosszú évek óta hagyományosan szerepel a blogon. Viszont volt már máskor is, hogy csak augusztusban tudtam kilőni az éterbe, szóval stay tuned, minden folyamatban van, csak minden nagyon l a s s a n készül.

De először is lássuk, milyen volt a júniusom, könyves szempontból. 
Négy könyvet fejeztem be a hónapban, ami nem annyira sok, de nem is rossz. Kettő ezek közül a várólista csökkentésből került ki, így már 10 elolvasott könyvnél járok a játékban, juhé! Végre sorra került Elena Ferrantétól az Amikor elhagytak is. 

Sajnos az olvasás lendületét a hónap közepe táján Netflixes binge-watching törte meg, le kellett daráljam a The Good Doctort, ha már elkezdtem, és bár elvette az olvasástól az időmet, nagyon élveztem, jólesett most valami más. 

A könyvtáram négy új taggal bővült júniusban: 

- J.K. Rowling: Troubled Blood - tervezett vásárlás, Bookdepo. Nem akartam frissen megvenni, amikor még drága volt, úgyis Audible-ről hallgatom megjelenéskor. :) 
- Frida Kahlo: Napló - impulzusvásárlás Poket automatából, majd azonnali olvasás. Jólesett ez a hirtelenség most. 
Pasi Ilmari Jääskeläinen: Dombvárosi rejtekjáratok - Boglinc szülinapi instagram játékán nyertem, hogy választhatok 5000 Ft értékben könyvet bárhonnan, és erre a kötetre esett a választásom Meseanyu és Katacita véleményei alapján. :) (+ még két kis cuki lapozó fért bele a fiamnak ;) - majd egyszer eljutok valami gyerekkönyves bookhaul poszthoz is talán... :D)
- Ljudmila Ulickaja: Csak egy pestis - ajándék, amit én választottam magamnak. 

Volt "segítségem" a fotózáshoz. :D


A blogra három bejegyzés készült, de az egyikben rögtön három Maigret krimiről is beszámoltam. :) 

Olvasásügyileg az a terv, hogy befejezzem végre a folyamatban lévő könyveimet, amik a sorozatnézés miatt ragadtak be. A blogra pedig szeretném megírni a félévzárást, és a The Diamond Eye ajánlóját még augusztus előtt. :D Nem túl nagyratörő, tudom, de épp elég lesz, én pedig elégedett, ha sikerül. ;) Az már csak hab lenne a tortán, ha még az említett beragadt olvasmányokról is sikerülne írni. :)

A többiek júniusa: 

Dóri, aki szintén nézett sorozatot is 
Amadea, aki kék könyveket olvasott
Kata, aki pipálgatta a vcs-ket, és felkeltette az érdeklődésem az Anomália c. könyv iránt! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése