2021. június 5., szombat

Májusi zárás - robottitkárnői álláshirdetéssel

Saját képek.
Mielőtt elröppen a június fele is, gyorsan számot vetek az előző hónappal, és lassan majd megpróbálom befejezni a többi félkész posztomat is. Akadályoztatásom mértéke számottevő, mit ne mondjak. :D Szeretnék egy titkárnőt, akinek tollba mondhatom a posztokat, amíg nincs szabad kezem. :"D De lehetőleg robot legyen, mert bájologni nincs kedvem vele. :P Idő- és energiatakarékosság mindenek felett. :)

A májusom könyves szempontból valahogy így alakult: 

- befejeztem 4 könyvet 
- ezek közül 2 hangoskönyv volt
- befejeztem a 12. várólista csökkentős olvasmányomat is, Daniel Hörától a Betolakodókat, ezzel teljesítettem az idei kihívást (de még tervezek olvasni a listáról)
- 6 új könyvvel gyarapodott a könyvtáram :) 
- ezek közül 3 előrendelés volt, 3 másik pedig ajándék
- és köztük van a MinaLima kiadású HP is, amire már hónapok óta vártam ♥ 
- 4 bejegyzést írtam a blogra májusban
- sajnos amióta csak létezik a Témázás, először fordult elő, hogy nem tudtam részt venni a körben, és még nem írtam meg utólag csatlakozva sem a posztot, de mindenképp szeretném 
- a tavaszi tervlistámat végigolvastam (szinte hihetetlen!), igaz úgy, hogy egy könyv sorsa a félbehagyás (és néhány napja az eladás) lett

Májusi zsákmányom

- Alex Pavesi: Nyolc nyomozó - Agave előrendelés, csupa jót ír róla mindenki! 
- Georges Simenon: Maigret hét esete - Agave előrendelés, kötelező elem ;) 
- Hegyi Zoltán Imre: Futártempó - ajándék a szerzőtől
- J.K. Rowling: Harry Potter and the Philosopher's Stone - MinaLima kiadás - Bookdepo előrendelés (azt hittem sose kapom meg, de egyszercsak dörömbölt vele egy UPS-es futár)
- Vekerdy Tamás: Jól szeretni - ajándék Suhakatától
- Vekerdy Tamás: Honnan? Hová? - ajándék Nikkincstől 


Amiben változtatni fogok, ha azt szeretném, hogy ne legyen ennyi elmaradásom, és ne maradjon minden piszkozatban, az az lesz, hogy megpróbálok többször valami rövidet írni, esetleg csak utólag csicsázni a fő mondanivalómat, ha jut rá idő, és zanzaposztba összeszedni a könyveket, hogy ne toljak magam előtt annyi mindent, de mégis le tudjam írni az élményeimet. Valahogy ezt is időtakarákosan kell megoldanom, nem nyünnyöghetek annyit egy-egy poszttal. 
A lelki egészségemnek sok könyves tartalomra van szüksége, mind olvasás, mind blogolás tekintetében, és azon leszek, hogy ezt meg is kaparintsam magamnak. 

Mindenképp be szeretnék számolni a következő, már elolvasott könyvekről is hamarosan: 
- Emma Donoghue: The Pull of the Stars
- Daniel Höra: Betolakodók
- Amy Harmon: What the Wind Knows
- Dr. Dénes Ivett: Békés éjszakák, vidám nappalok

Akartam írni a Little Fires Everywhere filmsorozat verziójáról is, de kezd halványulni az élmény, nem biztos, hogy lesz annyi gondolatom róla, hogy legyen belőle poszt, még meglátom. 

Valamint fogok csinálni nyári terveket is, még ha picit rövidebb listával is. :) 

A többiek májusa: 



4 megjegyzés:

  1. Szerintem a 4 poszt és 4 olvasás teljesen jó, főleg a jelenlegi helyzetben. :) Remélem továbbra is sikerül elcsípned időt az olvasásra és írásra.
    A HP pedig örülök, hogy végül megérkezett hozzád, láttam képeket róla, mennyire szép és különleges!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Igen, sikerként könyvelhető el. ;) Én is remélem, nagyon igyekszem. :)
      Huhh, tényleg csodás ez a kiadás, majd én is fotózok. Még nem is volt időm kigyönyörködni magam benne, annyi apró részlete van!

      Törlés
  2. Gratula a várólista csökkentés teljesítéséhez! Nekem is már csak egy darab olvasmány hiányzik :D Simenon meg <3, előrendeltem én is, várom, hogy elolvashassam, és várom a te véleményedet is róla :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Akkor már nem sok hiányzik neked sem, biztos meglesz hamarosan. :)
      Simenon még egy kicsit vár, most egy másik Simenonra vetettem szemet előbb. :D

      Törlés