2017. június 2., péntek

Just a snippet #2 - covfefe vs. kerfuffle

Még mielőtt lecseng a nagy twitter elgépelési botrány, gondoltam hozok egy gyors Just a snippet posztot róla. Aki nem hallotta volna még a covfefe-t, annak íme, az ominózus tweet: 


Törölték már persze, de mémgyárak, viccek, reklámok hada indult be, és a covfefe-ből jelenség lett, szó született. :) 

Forrás.

A média a "coverage" szót erőlteti, hogy valószínűleg azt akarta ez a derék elnök írni, de szerintem egy sokkal valószínűbb megoldás lehet a "kerfuffle", ami egy elég ritka szó, és hajcihőt (is) jelent. A szöveghez stimmel, és ha valaki nem látta még leírva, csak esetleg hallotta a szót, szerintem simán elírhatja akár épp covfefe-nek is. 

Szóval ha már Trump, twitter, typo, legalább tanuljunk belőle egy új szót, ami nem a covfefe, hanem valami hasznosabb. 

KERFUFFLE
disturbance, fuss, commotion, disorder
hajcihő


A linkeken több jelentést, példamondatokat, kiejtést is találtok. :)


10 megjegyzés:

  1. A KERFUFFLE azt is jelenti, link link link :D
    Mihihi, ne hari, fáradt humor :D
    Sok kerfuffle semmiért, én azt hiszem, tanultam egy új szót, köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Beteszek egy entert akkor oda. :D ;) Dehogy hari. :)
      Éljen, éljen, ez volt a cél! :)

      Törlés
  2. Erről lemaradtam, csak a hírekben hallottam a "covfefe"-t, fogalmam sem volt mi van a háttérben, de akkor én is okosabb lettem ma, thanks! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez volt a cél, örülök, hogy hasznos volt akkor a bejegyzés. ;) ;)

      Törlés
  3. Láttam egy kávézó előtt kiírva, hogy Here you can get covfefe :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, poénkodnak a különböző kávés láncok vele, vagy csak az amatőr mémgyártók. :) Nespresso-val is láttam egyet, ahol a covfefe nyomdokain Nevpresso lett a névből. :)

      Törlés
  4. adjon még valaki trumpnak pár billentyűzetet, és akkor megtanul a világ sok új és érdekes angol szót. :D

    VálaszTörlés
  5. Tök jó, hogy ebből egy kis mini tanulós posztot kerekítettél. :) Éljen a covfefe! :D

    VálaszTörlés