2021. február 22., hétfő

Kísértés, könyvmegjelenés a neved

Olyan régóta terveztem már egy közelgő megjelenések posztot, hogy a legtöbb könyv, amit mutatni akartam, időközben elvesztette szinte az "újdonság" státuszt, még szerencse, hogy nem úgy tűnik, hogy kifogyunk az érdekes megjelenésekből, simán szembejött egy rakás izgalmas új könyv azóta is. :) 

Forrás.


Lássuk, engem mik csigáztak fel a friss/közelgő könyvmegjelenések közül az elmúlt időszakban: 

Nézzük először az Agave háza táját, akiknél rengeteg szuper újdonságra figyeltem fel. 

Blake Crouch: Menekülj
Várható megjelenés: 2021. március 9. 

Blake Crouch-tól nagyon szerettem a Recursion-t (Hamis emlékek), és ez a sztori is elég érdekesnek és pörgősnek ígérkezik szervezetbe tömörülő gyilkosokkal, áramkimaradással, meneküléssel


Pam Jenoff: Elvesztek Párizsban
Várható megjelenés: 2021. március 23. április 13.

Női titkosügynökök és második világháború, ráadásul igaz történeten alapul a regény. Kell ennél több? :) 



Alix E. Harrow: Tízezer ajtó
Várható megjelenés: 2021. március 30. április 13.  

Egy csodaszép köntösbe öltöztetett új fantasy történet, amiben portálokon lehet átkelni más világokba... :) Gyönyörű lett a magyar terv is, de az angol borító és cím egy icipicit még jobban bejön. Lehet, hogy angolul fogom sorra keríteni. 



James Patterson & J.D. Barker: A madártollas gyilkosságok
Várható megjelenés: 2021. április 6. április 13.




Alex Pavesi: Nyolc nyomozó
Várható megjelenés: 2021. április 20.


Nos, azt hiszem az Agave igazán kitesz magáért, rengeteg remek újdonság. ;) Az új köteteket a kiadó oldalán, 35%-os kedvezménnyel lehet előrendelni! 

21. Század Kiadó

Stacey Halls: A lelenc
Várható megjelenés: 2021. május 21.

Bár még A familiárisokat sem sikerült elolvasni a szerzőtől, második regényén is megakadt a szemem, és okkal... Hát nem gyönyörű ez is? 


Hasonlóképp, csodás külsejével hívogat Bridget Collins: A könyvkötő című regénye is. 
Várható megjelenés: 2021. március 31.


Rose Tremain: A kegyelem szigetei
Már megjelent

Ennek a kötetnek egyszer-kétszer tolódott a megjelenése, még őszről. 1865, Bath, egy ápolónő, aki úgy érzi többre hivatott, és hamarosan összekapcsolódik sorsa egy borneói rádzsával... :) 



A Gabo Kiadónál érkezik az ötödik Cormoran Strike regény fordítása, a Zavaros vér
Várható megjelenés: 2021. március vége felé

Őt mondjuk még mindig angolul szeretném majd megvenni a sorba (audióban hallgattam csak eddig), de örülök, hogy hamarosan a magyar olvasóközönség karmai közé kerülhet, nagyon kíváncsi leszek a véleményekre, blogposztokra. :) 


A HVG könyveknél ezen az érdekes Sherlock Holmes - szabadulószobás fejtörők köteten akadt meg a szemem, 2021. február 28-án jelenik meg: 


Barack Obama: Egy ígéret földje - elnöki memoár
És a tavaly megjelent Obama kötet is érdekel, bár inkább audioban, angolul, mert elég nagydarab kötet, meg persze mert hívogató, hogy ő maga olvassa fel, akárcsak Michelle a Becomingot. :) 



Park Kiadó 

Donatella Di Pietrantonio: A visszaadott lány
Már megjelent.

Ferrantét szimatolok benne kicsit - persze nem arról van szó, hogy ugyanazt várnám, csupán a hangulat, a történet, a fülszövegben ígért sajátos, kissé érdes stílus hívogat, és idézi meg őt. 


Libri

René Denfeld: Hol vagy, Madison Culver? 
Már megjelent. Angolul már régóta azok között a könyvek között volt, amikre felfigyeltem, The Child Finder az eredeti cím, hirtelen elsőre össze sem kötöttem a magyar címével. :) Elég jók a vélemények róla, és Az elvarázsoltakat nagyon szerettem René Denfeldtől. 


Külföldi megjelenés 

Kate Quinn: The Rose Code
Várható megjelenés: 2021. március 9.
Kate Quinn már több ízben bizonyított nekem, nagyon szerettem a The Alice Network-öt és a The Huntress-t is, és nem fogom kihagyni ezt a regényét sem, ami női kódfejtőkről szól. 



Ti miket vártok mostanában? Ezek közül melyik könyveket olvasnátok szívesen? 

3 megjegyzés:

  1. A könyvkötőt már előrendeltem, de a Tízezer ajtó is érdekesnek tűnik. És persze majd Strike, de jó lenne, ha lenne belőle e, mert iszonyú vastag.

    VálaszTörlés
  2. Strike-ot és a Tízezer ajtót előrendeltem, A könyvkötő is érdekel, Denfeldet meg már el is olvastam és szerettem. :)

    VálaszTörlés
  3. Tök jó, hogy már van, amit előrendeltetek, vagy olvastatok ezek közül! :)

    VálaszTörlés