2017. augusztus 31., csütörtök

Augusztus végén

Forrás.
Teljességgel meg voltam győződve róla, hogy ismét egy nullás hónapot zárok majd, sőt, gondolkodtam megint azon, hogy nem is jövök a szokásos poszttal, csak kéthavival, erre nem bekúszik még a küszöb alatt, az utolsó napon két könyv is?! 

Az egyik a Harry Potter első részének jubileumi díszkiadása, amit a Bookdepositoryról rendeltem meg, felhasználva egy galád módon kiküldött "We miss you", vásároljál újra nálunk -10%-os kupont. ;)  Enyém lett a Griffendéles verzió. Tanakodtam azért, hogy melyik legyen, a Hollóhát, vagy ez, mert bizony a süveg (egyik online tesztje) Hollóhátasnak osztott be, de a választásom végül mégis a Griffendélre esett. A piros-sárga csíkok, és kedvenc triónk háza elcsábított magához. 
A könyv gyönyörű, igényes kiadás, és vannak benne extrák: térkép, plusz oldalak a ház alapítójáról, szelleméről, kvíz stb. Érdemes volt megvenni.

/Saját kép/
Egyébként amíg nem láttam Szofisztikált Macska blogján, milyen csudásak is ezek a díszkiadások, nem is ácsingóztam rájuk, de most már örülök, hogy belebotlottam abba a bizonyos Mardekáros képes posztba. :) 
/Saját kép/

A másik könyvecske pedig a szintén szépséges új Simenon, a Maigret emlékiratai. :) Alig várom, hogy olvassam. 

/Saját kép/

A hónapban egyébként ilyen-olyan okokból megint kevesebbet olvastam, úgy látszik, váltják mostanában egymást az olvasós és nem-annyit-olvasós hónapok. Három könyvet fejeztem be augusztusban, ami nem sok, és sajnos nem is volt köztük kiemelkedő sem. Az A Darker Shade of Magic kifejezetten nagy csalódás volt. 
/Saját kép/

Egy könyves poszttal még adós is vagyok, mert csak az imént fejeztem be Soma könyvét.

Augusztusban ezzel együtt 9 poszt született. Ezek közt voltak poszt-turkálós "régiségek" is, book tag, és egy kis várólista-téma is

A havi tervek közül megvalósult az, hogy elolvastam a Schwab könyvet, csak ugye nem jött be, így nem folytattam a trilógiát, viszont a Jók és Rosszak Iskolájának harmadik részét már olvasom! :) A várólista csökkentéssel sajnos nem haladtam, bár épp ma este elkezdtem olvasni egy újabb könyvet róla, ennél még nem jutottam egyelőre előrébb. :( :) 

Hamarosan jövök őszi tervekkel. :) 

A többiek augusztusa: 

17 megjegyzés:

  1. Jaj, ne! Eddig nem akartam a "házas" HP-t, de most már igen. :D

    (Én is három könyvet olvastam el aug-ban, és ez nekem már egy jó hónap volt. :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na tessék! Most meg majd az én posztom csábít el valakit a megvásárlására; ez egy láncreakció! ;)
      Melyik házét vennéd meg?

      Törlés
    2. Ez jó kérdés, szívem szerint mindet. :D Hm, nem tudom. A Griffendél túl nyilvánvaló lenne? :)

      Törlés
    3. Na igen... Mind szép, és mindben más az extra tartalom. Egy gyűjtőnek kín ilyenkor választani. :) Vagy hát, a gyűjtő nem is választ, mind kell neki! :D
      Nem, jó a Griffendél! :)))) Oda oszt be a süveg is?

      Törlés
    4. Nem tudom, nem pottermore-ozok... Évekkel ezelőtt regeltem rá, de nem használom.

      Törlés
    5. Én se! :D Sose voltam pottermore-os, csak valami ahhoz hasonló, részletes tesztet töltöttem ki. :)

      Törlés
  2. Óh, de jó, látom végül sikerült elcsábítanom erre a Harry Potter kiadásra :) Szerintem jól döntöttél, csudaszép ez a Griffendéles verzió! És köszönöm szépen az említést! :)
    (Az istennek sem tudtam átjelentkezni, hogy a macskás fiókból írjak)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, azonnal rendelnem kellett nekem is egy ilyen szépséget! :) Annyira kedves-nosztalgikus érzéseket keltenek bennem a piros-sárga csíkok a szélén, és tényleg csodaszép az egész kiadvány. Még a papírjának is jobb az illata, mint más könyveknek! ;)
      (Nem baj, jó a macskátlan fiókból is! :))

      Törlés
  3. Remélem a szeptember jobb (olvasmány)élményeket hoz, kíváncsi vagyok az őszi terveidre is ;)
    Olyan szépek ezek a házas HP könyvek, én is erősen gondolkodtam rajta - lehet be fogok szerezni egy Hollóhátast/Griffendélest :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, én is remélem! Még a hétvégén szeretnék hozni terves posztot. :)
      Nahát, akkor te is pont eközött a kettő között hezitálsz. :)) Nehéz a döntés!

      Törlés
    2. A tesztek szerint én is Hollóhátas vagyok, de a Harryék miatt érdekelnének a Griffendéles infók :D

      Törlés
  4. Én is pont e között a két kiadás között vacilláltam még júliusban, de végül győzött a "saját" házam, a Hollóhát. De még mindig erősen gondolkodok egy Griffendéles kiadás beszerzésén, ami a környezetem szerint totális mértékben túlzás lenne, meg józanabb napjaimon szerintem is. :D

    Csudaklassz könyvélményeket kívánok szeptemberre! Várom az őszi tervekről a posztodat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, a Hollóhátas is olyan szép lehet! Annak is imádom a színeit. :) Hát igen, józanabb napokon belátja az ember, hogy egy is elég... de ha mégis a kevésbé józan napokon találja meg az embert még egy kupon, vagy akció, vagy egy képes poszt a másik kiadásról... ajj. :)

      Köszi, neked is jó könyvélményeket! :)

      Törlés
    2. .. meg hát az érdekességek meg a plusz infók! Most gondolj bele! (én most belegondoltam...) Jajjj, csak kelleni fog nekem még egy Griffendéles is. :D majd keresek valami apropót magamnak :D

      Törlés
    3. Na igen.. :D Bele se akarok gondolni! A paperbackek is olyan szépek, a tartalom ugyanaz, de a lapok széle nem csíkos, hanem egységesen piros, kék, sárga, zöld. :) Olyan kis "tömör" az oldala ettől. :)

      Törlés
  5. Nagyon szép könyveid lettek, PuPi! :) Nem vagyok hardcore HP-fan, de ezekre a csodás kiadásokra én is el tudnék csábulni, nagyon szépek ahogy látom nálatok. És amúgy is megérdemelted. Maigret-vel meg mindig kísértésbe hozol :)
    Sajnálom, hogy olvasás terén nem volt túl jó hónap, hiszen a 3 könyv is pont elég lett volna, ha azok mind szuperek, nem? :) Reméljük az ősz majd sokkal jobb lesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Niki! :)
      Valóban szépek, még a nem olyan nagy rajongókat is csábítgatják! :) Maigret-t bármikor kölcsönzök neked! ;))
      Igen, én is így voltam vele, hogy legalább 3 igazán jó könyv lett volna, de nem így alakult. Majd most! :)

      Törlés