2022. március 12., szombat

Január, február, itt a nyár? (spoiler alert: nem)

Forrás.
Januárban kimaradt a havi zárás, nem volt kedvem külön értekezni róla, így most egybevettem a rövidke februárral... és március közepére el is jutok a posztolásági, hurrá! :D Máskor egyébként rosszabb szokott lenni a január, most nem volt semmi latyak, vagy végtelenség-érzés. A február annál szorongatóbbnak bizonyult, több szempontból is, de mivel ez nem egy life-blog, így igyekszem szokás szerint inkább a könyvekre koncentrálni.

JANUÁR

Januárban 4 könyvet fejeztem be, és rögtön avattam is egy kedvencet A karácsonyi malac képében, amit persze legjobb lett volna még tavaly befejezni, de sebaj, így is jó helyen lesz, bármelyik évi toplistán is foglal helyet.
Posztból is 4 született januárban, köztük a kis kötetlen januári Témázásunkkal, amiben egyszerűen csak csevegtünk egyet év elején, mindenféle tervekről, nemtervekről, fogadalmakról, vágyakról. 
Könyvet nem vettem, vagy kaptam egyet sem, úgyhogy egy szép nullás hónappal indítottam beszerzés-ügyileg. Ilyenkor ugye ebből még bármi lehet. :) 

FEBRUÁR

Februárban már nem voltam ennyire visszafogott, igaz végül csak 3 új könyv lett a mérleg, és ebből egy ajándék volt: Elena Ferrantétól a Véletlen találatok (mindig találkozásokat akarok írni címnek...)
A másik két köny: 

- Pamela Druckerman: Nem harap a spenót - már látom lelki szemeim előtt Nimát, ahogy ingatja a fejét, hogy minek olvasok megint gyereknevelős könyvet, tiszta időpazarlás, de valahogy érzem, hogy talán ez most más lesz, és érdekel a stílusa miatt is. Egyébként ez egy felújított kiadás, praktikus tippekkel fűszerezve. Nem akarom sokáig tolni az olvasását, mert most aktuális eléggé. 

- J.K. Rowling: Harry Potter and the Chamber of Secrets, MinaLima kiadás - ... hát igen, mit van mit tenni, elcsábultam, ezt a fajta sorozatot is most már végig kell venni! :$ :D Karácsonyra kértem a MinaLimás kiadást, de mivel senki nem lepett meg vele (ehhem, ehhem), így februárban hirtelen felindulásból úgy döntöttem mégiscsak megérdemlem. Csodás most is, akárcsak az első rész, csak sajnos nem sok időm van gyönyörködni benne, de egyszer mindenképp nekiállok majd ebben a formában újrázni őket. Egészen elképesztő a részletgazdagság és a fantázia, amivel megalkották őket.

Szépséges újdonságaim. :)

Saját képek.
Sajnos a hónapban végül csak 2, januárban elkezdett könyvemet tudtam befejezni, de végre sikerült kicsit többet írnom, és "behoztam" magam az elmaradt könyvajánlókkal. 5 bejegyzés került ki februárban, ami nem hangzik ugyan soknak, de szuper, hogy újra a könyves posztok domináltak, nem csak zárások és egyebek. 

Januárban és februárban is sikerült kipipálnom egy-egy várólista csökkentős olvasmányt, Agatha Christie-től a The Hollowt és Jessie Burtontől a The Miniaturistet. 

Amit még kiemelnék a két hónapból, az a januárban kezdett, februárban befejezett A visszaadott lány című könyv, ami egy igazi nyers, erőteljes, velejéig olasz történet, érdekes szereplőkkel. 


A többiek januárja:


és februárja:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése