2022. január 15., szombat

Egy utólagos decemberi summa, mini-értékeléssel megspékelve

Forrás.
Csak a rend kedvéért, írok egy gyors decemberi summa-szösszenet, mielőtt elérünk a januári záráshoz! :)

Decemberben:

- 3 könyvet fejeztem be, igaz az egyik csak egy nyúlfarknyi (meg egérfarknyi - Pipp és Polli) mesekönyv volt.
- 3 könyvet zsákmányoltam, ezek mind karácsonyi ajándékok voltak, és természetesen köztük volt A karácsonyi malac is. ;) Venni nem vettem most semmit.
- Említett malacot el is kezdtem az ünnepek után, de befejezése már januárra esett, úgyhogy idei kedvenc lesz belőle - ezt némileg sajnálom, mert ha normál körülmények közt jut rá időm még tavaly, akkor kiegészíthette volna a kis csonka 2021-es top4-et
- Sikerült decemberben befejeznem viszont a Karácsonyi leveleket, hurrá, és még írtam is róla
- A novemberi nullázásnál tehát sikerült többet írni, 5 poszt ment ki decemberben
- Megvolt a rendes, lapozós, fotelben ülős olvasásélmény a hónapban ;) 
- A Different Class újrázása nagyon jól sikerült, most sokkal jobban tetszett a könyv, mint elsőre. Szinte hihetetlen, hogy mennyi minden ki tud esni még az olyan könyvek cselekményéből és csavarjaiból is, amit kedvel az ember. Nagyon örülök, hogy újra kézbe vettem a Narrow Door előtt, és ami még jobb, egész más megvilágításba helyezett egy-két szereplőt és utalást a Blueeyedboyból is! :O Jól össze van ez az egész kötve Joanne Harris mesterien szőtt pókhálójával. 
Ezúttal egyáltalán nem zavarodtam bele a becenevekbe, nem is értem, miért tartottam kicsit zavarosnak elsőre, pedig nem is nehezen követhető - talán most már máshogy álltam neki persze. A végével kapcsolatban pedig felmerült bennem két kérdés is, érdekes, ezekre sem emlékszem az első olvasáskor, de most megmozgattak. Tekintsétek ezt most egy mini-értékelésnek, nem fogok róla külön újraolvasós posztot írni - viszont Narrow Doort ma fejeztem be, arról reményeim szerint hamarosan lesz bejegyzés. 

A többiek decembere: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése