2017. február 28., kedd

Februári zárás

Forrás.
A február mindig gyorsan elröppen, és szerencsére már elhozza a tavasz ígéretét is. Annak ellenére, hogy rövid hónap volt, sikerült belehúznom, sokat olvastam, és jól is esett. 

A hónapban 7 könyvet fejeztem be. A Bridget Jones babát vár volt a legszórakoztatóbb, a Feversong volt a legjobban várt, és szívemhez legközelebb álló (gondolkodom a kedvencelésén is), és remek volt a Maigret és a furcsa idegen is, egy, a szokásosnál is izgalmasabb Simenon-krimi. 
Csalódást okozott az Imprudence, és most már úgy alapvetően Carriger maga, akitől nem is szeretnék többet olvasni.
Két könyves poszttal még el vagyok maradva. 

Beszerzések terén jól alakult a hónap, háromnál megálltam, és ennek a háromnak bizony nagyon örülök. :) Kettőt még tavaly rendeltem meg bookdepóról, az egyik előrendelés volt, azért jött csak most, a másik pedig még karácsonyra jött volna, de elakadtak ezek a csomagok, így december elejétől bizony februárig tartott, mire ideért... Már elkezdtem velük levelezni is, és majdnem újraküldték, amikor másnapra csak megérkezett. A kedves postásunk is egyébként már januárban azt mondta felejtsem el, hogy meglesz, nos, nem volt igaza! :D 

Íme a szépségek: 



- Joanne Harris: A Different Class - St. Oswaldos történet megint. 
- Boldizsár Ildikó: Életválságok meséi - az előadása óta szeretnék tőle olvasni, most már van pár könyvem tőle. :) Ezt egy molytól szereztem be. 
- Mark Salisbury: The Case of Beasts - ez valami gyönyörűséges! Táskaforma, képes, fényes, tele rejtett kis borítékokkal, apróságokkal, és minden kulisszatitokkal a filmről. :) Imádat lesz elmélyedni benne! Egy kis ízelítő:



A blogon ebben a hónapban ezzel együtt 14 bejegyzés született, volt közte régi adósságok megtémázása is, és poszt-turkálós poszt is. :) 
A hónap könyves élménye a Könyvbár Gyilkosság az Orient Expresszen menüje volt. :) 

Egészében véve könyves szempontból jó kis hónapot zárhatok, még a vcs-vel is elkezdtem haladni végre. :) A recikkel pedig szinte teljesen leszámoltam, egyetlen Simenonom van, szóval az után kapdosok a polcról, ami után csak akarok. ;)

Márciusi terveim, csupán könyvcímekben:

- Georges Simenon: A vonat
- Jodi Picoult: Lone Wolf
- Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury
- David Benioff: Tolvajok tele
- J.K. Rowling: Harry Potter and the Philosopher's Stone
- Robert Galbraith: The Silkworm
- Orhan Pamuktól valami

A többiek februárja: 



9 megjegyzés:

  1. Jó is a reciszünet! :) Már én sem vállalok, csak nagyon kivételes esetekben, tök jó érzés, hogy azt olvasok, amit csak akarok, semmi nincs időhöz kötve.
    A Different Class-nak az Urak és játékosokhoz van köze? Pont mostanában jutott eszembe, hogy rég olvastam Harristől, és hogy vagy az Urak és játékosokat vagy a Rúnajeleket kéne majd legközelebb.
    A The Case of Beasts tényleg gyönyörű, legalábbis a képeid alapján!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azt hiszem kb. Simenonnál meg is állok. :D Hiába nem sok kötet, a megkötöttség valahogy mégis rossz egy idő után.

      Igen, van köze hozzá, ugyanabban a suliban játszódik, a St. Oswaldban, van benne továbbvitt szereplő is. :) Ajánlom nagyon az Urak és játékosokat, én szerettem! A Rúnajelek még nekem is hátravan. Valamiért mostoha az a kötet... :D Pedig a második részét is megvettem már.

      Jaj gyönyörű! Majd teszek több képet a posztba róla. (Csak jussak el az olvasásáig! :D )

      Törlés
  2. nem vág témába, csak eszembe jutott, hogy megláttam ezt a nagyon szép Beasts-es kötete, hogy hogy rá volt pörögve a blogvilág az S-re, és milyen gyorsan el is tűnt a blogokról...
    ajj, Harrist valamelyik kiadó magához ragadhatná igazán.

    Kata, én mind a kettőt javaslom tőle, nem tudnék dönteni. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, témába vág, képzeld én is az "S"-sel akartam összehasonlítani, hogy ez is egy olyan nagy, meg szép könyv. :) Persze nagyon más azért. Ez tényleg egy sorban olvasós, film-könyv, extrákkal. Én egyébként még mindig akarom olvasni az "S"-t is, csak hát na... Idő, meg várólista, meg minden egyéb, és az ráadásul egy figyelős és otthon leülős könyv.

      Harrist szerintem is... Talán hamarosan. :)

      Törlés
  3. Wow! A hét könyv nagyon szép szám! (nekem legalábbis :) )

    Az Életválságok meséit én pont a héten kaptam kölcsön az egyik ismerősömtől, nagyon kíváncsi vagyok! A meseterápiába bele-beleolvasgattam anno, az nagyon tetszett :) Most amúgy nagyon ráizgultam a mesékre (fogalmam sincs miért...), egy csomó szakirodalmat vettem ki most hozzá a könyvtárból, ami a mesék elméleti részét tárgyalja.

    A könyvbáros posztokat pedig mindig olyan szívesen olvasom, és vágyakozom... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meseszám! :) Szerintem is szép szám, majdnem heti két könyv. :)

      A Meseterápia is megvan nekem is, meg a Mesék anyákról, de még nem olvastam őket. A mesékben mindig van valami izgalmas, még az elméleti, szakirodalmi részében is. :)

      Örülök, hogy tetszenek azok a posztok, bár nem ígérem, hogy ennyire rendszeres lesz, mert elég drága bizony.

      Törlés
  4. Tök jó, hogy hét könyvet olvastál. :)

    Kár lett volna, ha nem lett volna meg ez a Bookdepós rendelésed. Nagyon rég nem olvastam már Harrist, elő kéne már venni valamelyik olvasatlan könyvét, például a Rúnajeleket. :D Az Északi mitológia után úgyis rákaptam a skandináv mondák ízére. A Legendás lényeg könyv pedig csodás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, szerintem is. :))

      Hát, újraküldték volna, nagyon rendesek, de azért örülök én is, hogy meglett az eredeti, és még épp vissza is tudtam szólni, hogy nehogy küldjenek még egyet.
      A Rúnajelek tényleg jó nagy mumus, nem értem miért, de a múltkor is beszéltük, hogy hányan tologatjuk évek óta... :D

      Törlés
    2. Szegény Rúnajelek, milyen mostoha sorsa van.:)) Pedig nem rossz könyv, de az Urak és játékosok fényévekkel megelőzi, "harrisesebb."

      Törlés