2018. szeptember 1., szombat

Augusztusi torony

Forrás.
Kivételesen valóban egy hatalmas könyvtoronnyal jelentkezem a havi zárásban, ugyanis sikerült megvalósítanom egy nagy könyves projektemet: megszereztem az összes hiányzó Park Kiadós Maigret kötetet, igen jutányos áron, nagyon-nagyon jó állapotban.

A nemrég bemutatott gyűjteményem így jócskán kibővült, kiegészült és bizony kicsit át is kell majd rendeznem hozzá a polcaimat, hogy egy helyre tudjam pakolni a sok-sok szebbnél szebb Simenon kötetemet. 


A beszerzett kötetek a következők

- Maigret első nyomozása
- Madame Maigret barátnője
- Maigret New Yorkban
- Maigret és a csapodár közjegyző
- Maigret és a kiugrott felügyelő
- Maigret és a  hajnali vendég
- Maigret és a hazudós szeretők
- Maigret és az öreg szerelmesek
- Maigret aggályai
- Maigret védekezik
- Maigret és a bíró háza
- Maigret és a fantom
- Maigret az iskolában
- Maigret és a magányos férfi
- Maigret és a miniszter
- Maigret és a titokzatos lány
- Maigret és a gyilkos
- Maigret és a Langaléta
- Maigret az iskolában
- Maigret kudarcot vall
- Maigret dühbe gurul

Ezek közül egyébként a Madame Maigret barátnője izgatja legjobban a fantáziámat, arra a kötetre nagyon ácsingóztam! :) A kakukktojás a Maigret védekezik, ami egy régebbi kiadás, de mivel azt hallottam nagyon jó kötet, mindenképp birtokolni akartam, attól függetlenül, hogy nem illik be a többi közé teljesen.

Saját képek.

Lesz mit olvasnom a felügyelőről egy jóóóó ideig azt hiszem. :) Nagyon örülök, hogy gazdagodtam ezzel a szép toronnyi könyvvel, és teljes lett a gyűjteményem, megérte, még ha kicsit el is szállt tőle az idei beszerzések száma. Ez ugyanis itt 21 könyv kedveskéim... Szóval nem fogok tudni összesen 45 alatt maradni, mert már most 49-en állok, és hol van még az év vége... ;) Példának okáért a Bookdepo szuper, magyarországi 10%-os akciójában elő is rendeltem már két könyvet, a The Crimes of Grindelwald forgatókönyvet és a Lethal White-ot. Alig várom, hogy megérkezzenek, és biztos őszi beszerzésnek tűnik A hableány és Mrs. Hancock is, amire az egész könyves blogszféra együttesen fog rámozdulni. ;) 

A hónapban egyébként elég sokat sikerült olvasni, és több könyves bejegyzés született, mint a megelőző hónapokban. Augusztusban 6 könyvet fejeztem be, és másik három el van kezdve, és 7 bejegyzés született a blogon. Ez utóbbi pont a fele sajnos a nagyon termékeny júliusinak, de most nem volt annyi időm írni sajnos. Viszont ami elmaradt, azt szeptemberben pótolni fogom (két könyves bejegyzés például, egy Csernus könyvről és az Eleanor Oliphantról). Nemsokára tervezek megírni egy őszi terves listát is. Ó, apropó, hát vége lett a nyárnak! :D Mennyivel másabb amikor már nem vagyunk iskolások, és csak egy újabb hónap indul igazából, mindenféle tanév-feeling nélkül! ;D A nyári tervekből, ahogy most rápillantottam, elég sokat sikerült teljesítenem, önmagamhoz képest. A 12-ből 6 könyvet elolvastam, egyet félbehagytam sajnos (ez volt a Beartown), és egyet elkezdtem, de még nem jutottam a végéig, és szeptember lett közben. :) Gondolkodom, hogy vajon mennyire újítsam meg a listát őszre, mennyit hagyjak meg a még nyárra tervezettekből, érdemes-e ilyenkor tovább tolni magam előtt, vagy friss lista a jobb? Ti mit gondoltok? :)
Augusztus legjobb olvasmánya egyébként az Eleanor Oliphant köszöni, jól van volt, a legnagyobb csalódás pedig a La Belle Sauvage. A várólista csökkentésből két könyvet pipáltam ki ebben a hónapban. Ősszel is jó lenne ebben a picit jobb tempóban haladni ezekkel is, különben ugrik a vcs-teljesítés! Na nem mintha ez bárhol is számítana. ;) 

A többiek augusztusa: 


12 megjegyzés:

  1. Azta, szép kis gyűjtemény önmagában is, de ami kell, az kell, én is beruháztam volna rá a helyedben, ráadásul nem csak te fogod olvasni, ha jól sejtem.;)
    Az Eleanor Oliphantot én is nagyon szerettem. Eléggé összefonódott a neve a fejemben Bobbi Brownéval.:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Annyira jó, hogy most már megvan mind. Igen, jól látod a helyzetet. ;)
      Bobbi Brown, jaj azon jót derültem! :D Nemsoká írok Eleanorról is. :)

      Törlés
  2. Wow igazán impozáns torony :) Azért ez baromi jó érzés tud lenni hogy megvan minden a kedvenc szerzőtől, abszolút megértem a szenvedélyt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Igen, nagyon jó érzés!

      Törlés
  3. Szuper ez a Maigret gyűjtemény - egy helyről sikerült beszerezned őket? :)
    Az őszi listában szerintem 'ér' tologatni a korábbiakról - legalábbis én ezt teszem :D :D :D
    Örülök, hogy Eleanor is tetszett, ez is egy kis gyöngyszem a megjelent könyvek között.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igen, egy kedves molytól vettem mindet, nagyon jó áron. Eddig azt hittem a kiadótól is beszerezhetők lennének, de sajnos már nem. Pár éve már az utolsókat árusítgatták ki fillérekért, de csak keveset vettem meg akkor.

      Már beidőzítettem az őszi terveket, és végülis toltam a nyáriból is át egy párat. :)
      Eleanor tényleg nagyon jó könyv! :)

      Törlés
  4. Micsoda gyűjtemény! Nagyon szép! Gratulálok hozzá :) Szerintem tök jól állsz a vcs-vel - jobban, mint én :P :D Eddig egy (!!) könyvet tudhatok elolvasottnak ugyanis :D :D de a reményt még nem vesztettem el teljesen, még van rá esély, hogy menni fog :D

    De cuki vagy, hogy betettél a listába <3 bár én most nem írtam havi zárást, mert kábé arról tudtam volna beszámolni, hogy pihegve nyakaltam a jeges limonádékat, és az agykapacitásom csupán sorozatnézésekre volt kalibrálva :D még csak könyveket se vettem :O :( remélem, szeptemberben már lesz említésre méltó dolog a könyves életemben :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Hát mondjuk úgy, állhatnék rosszabbul is, de most tényleg sokat beterveztem még sorban és van is hozzájuk kedvem. Na meg a remény hal meg utoljára, főleg a vcs tekintetében! :D Szóval neked is hajrá! Nekem az első évben amúgy 2 könyvet sikerült elolvasnom róla. :D De azok jók voltak nagyon! :)

      Vártam a zárást, hátha lesz, de sebaj. ;) Nos igen, sokan voltunk így szerintem ebben a dög hőségben, úgyhogy szinte felüdülés ez az instant, iskolakezdésre érkező őszi idő! :D

      Törlés
  5. Mennyi Maigret! :) De ilyenkor olyan boldog az ember lánya, ha teljes egy gyűjtemény! Emlékszem, a Titkok Kamrája volt az utolsó kötet, ami hiányzott az eredeti sorozatból, és annyira boldog voltam, hogy madarat lehetett volna fogatni velem! :D

    Az előrendeléseid is mind szuperül hangzanak, különösen a következő Cormoran és a Legendás lények folytatásának forgatókönyve. Utóbbival én is szemezek, de még az első részt sem szereztem be, úgyhogy egyelőre sorban szeretnék vele haladni. :)

    Jó olvasást kívánok neked az őszre is, PuPi és szép, tartalmas élményeket! :* :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok-sok! Át is kell rendeznem a polcaimat hozzá képzeld! :D Bizony, nagy öröm, hogy kiteljesedett a gyűjteményem! Most már csak olvasni kell. :)

      Köszönöm szépen! :* :)

      Törlés
  6. Jól néz ki ez a 21 Maigret együtt, szerintem ne bánd, hogy ezzel kicsit elszálltak a beszerzések. :)
    A Lethal White-ot én is várom már, de majd magyarul szeretném olvasni.
    Örülök, hogy te is szeretted Eleanort, szerintem nekem év végén benne lesz a Top 5-ben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is bánom, tényleg jó döntés volt így egyben teljessé tenni a gyűjteményt. :)
      Az én Lethal White-om elvileg már útra kelt, nagyon várom!
      Eddig nekem is a top5ben van Eleanor! :)

      Törlés