2016. június 7., kedd

Sci-fi és fantasy - Könyvheti beharangozó 2.

A könyvheti beharangozót az Agave és Fumax és Gabo újdonságokkal folytatom. Az Agavét a Váci utcában, a 136-os pavilonnál találjátok, ha jól emlékszem ez a megszokott helyük.
Íme egy kis montázs a friss könyveikről, amit a kiadó oldaláról "loptam":

Forrás.
Ezek közül én a Baráth Katát és a Neil Gaimant fogom olvasni, de ajánlom még a Csillagport is, a gyönyörű új kiadásában, és érdekesnek tűnik Az ötödik évszak is, bár végül úgy döntöttem, nem az én vonalam. :) 
Lesz Baráth Katalin dedikálás 11-én, szombaton délután 4-től! Veronokat is lehet vinni! ;) 



Kattintásra megnő. Forrás.

A Fumaxot a 107-es satndnál találjátok. Bár nem annyira az én kiadóm, meg kell mondjam, a Chuck Wendig könyvükre - Vészmadarak - én is felfigyeltem. :) Írtó jó a borítója, és a "meglátni mások halálát" téma mindig izgalmas. 


Vicces kedvű csalogató térkép. :D Forrás.

Jöjjön egy Gabo frisskönyves montázs is (nem csak sci-fi és fantasy :)) :

 


A Gabo standja a 46-os lesz. Menjetek dedikáltatni is: vasárnap Moskát Anita + Kleinheincz Csilla párosával találkozhattok. :) 

Forrás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése