2014. július 17., csütörtök

Nyári akciók, várható megjelenések

Az Agave megint bedobott valami olyat, aminek nem fogok tudni - és nem is akarok - ellenállni... Georges Simenon (repkednek a szívecskék a neve körül :D). Két kötet is hamarosan - augusztusban - megjelenik a szerzőtől, egy Maigret és egy roman dur, íme, a szépséges kék borítóterveik: 

Maigret és a furcsa idegen és A gyilkos


Mellesleg még tart 27-éig, vagy a készlet erejéig az Agave 500Ft-os akciója, >itt< lehet körülnézni. 
További nyári Agave megjelenésekről pedig >itt< van egy szép képes összeállítás. :) 

Amit pedig már picit korábban írtam, és már szeptemberben jön, az nem más, mint a Fantomfény, Jeff VanderMeertől, a Déli Végek trilógia befejező kötete:



Nemrég olvastam a The Rosie Projectet Graeme Simsion tollából, és ahogy rögtön utána Nikkincs jelezte is, hogy 07.15-re UPDATE! 08.08.-ra várható a magyar megjelenés, Ésszerű szerelem címmel. Sajnos a nap eljött, de még nincs infó, és csak várható illetve előjegyezhető feliratokat látni a könyvnél a Libri és a Bookline oldalain. Azért mindenképp nézegessétek, biztosan belátható időn belül megjelenik, és nagyon-nagyon jó kis okos, humoros szerelmes sztori! :)

UPDATE! van már borító:


Novembereben érkezik a Finishing School harmadik része Waistcoats and Weaponry címmel, már van borító:


Csak az első részt olvastam (Etiquette and Espionage), ami nem különösebben fogott meg, de még adok neki esélyt, ugyanis a második (Curtsies and Conspiracies) is itt csücsül a polcomon. :) 

Még egy kis Gail Carriger csemege a The Curious Case, ami egy Alessandro Tarabotti rövid történet, a fantasticfiction-ön akadtam rá, elméletileg kindle-re elérhető.



Aztán, aki még némi pénztárcaapasztásra vágyik, fut az Alexandra nyári akciója már 50-80%-os kedvezményekkel. Egyetlen szépséghibája a dolognak, hogy a készlet szinte évről évre ugyanaz (frissítést, frissítést!!!) :( A Pioneeros könyvek mindenesetre csábítóak, nézzetek körül!

A Librinél pedig 499-es (meg 999-es és felfelé még) akciók vannak nyárra, szintén érdemes megnézni, én nagyon sok Maigret kötetet találtam, de a Csodák kora, a Minou szigete, a Krumplihéjpite Irodalmi társaság is jó áron van ezresért. :) Ha már oda, akkor ide is egy kritika.. mi az hogy ha a boltba kérem átvételre a megrendelt könyveket, akkor 3-5 munkanappal nő a "szállítási" idő? Szombaton tudom átvenni egy boltjukban a csomagot, és tegnap rendeltem meg, még az kéne, hogy addig ne rakjanak össze kvázi olyan könyveket, amik ott állnak halomban, hol ebben a logika, ha amúgy 1-3 munkanap alatt kiszállítanák házhoz??? Grrr. Megjöttek mégis időben hurrá :D

17 megjegyzés:

  1. Én úgy tudom, a hosszabb határidő oka, hogy ilyenkor nem a bolti polcról szeduk le, hanem a központ küldi ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem :( de ez akkoris olyan bosszantó butaság... elég lenne azt lekérni a központból, vagy másik boltból, ami nincsen az adott helyen a kupacban :(
      Nem fogok mégegyszer odamenni érte :S...

      Törlés
    2. Csak a cég és így a könyvállomány tulajdonosa nem ugyanaz valójában. A libri.hu üzemeltetője nem ugyanaz, mint pl. a miskolci bolt tulaja, vezetője. Ez a jogbérlet "szépsége":-) Nem adják el egymás könyvét.

      Törlés
    3. Ajj. :) hát most már mindegy, kár hogy nem kértem házhoz, szerintem holnap már itt lett volna... :(

      Törlés
    4. Juhé, mégis megjöttek időben a drágáim! :) megjött az email. :)

      Törlés
  2. Annyira imádom a Simenon könyvek borítóit! Igaz, már jó régen olvastam Maigret-kötetet, és most az ötszázas akcióban megvettem A kísérteteket, aztán tapsikoltam, amikor megláttam a tervezett kiadást :D Annyira levesznek a lábamról ezekkel a borítókkal. Plusz olyan kis picik a könyvek, apróságok, cukik :)

    VálaszTörlés
  3. Jó hogy írtad az Agave akcióját, vissza is nézek :)
    De jó jön a Rosie? Lobonál figyeltem fel rá én is, kíváncsi vagyok rá!
    Ezek az akciók jajjjj :D A Krumplihéjpitét már én is kinéztem jó ideje, hmm megvegyem, ne vegyem?
    @Zsuzsi - de jó hogy ezt megírtad, mert már én is többször gondolkoztam, hogy pl Líránál miért kapom meg később a könyveket. Na már ezt is tudjuk :)

    (baccus már a harmadik kommentemet nyeli el a blogger, Amadeánál kettőt, most itt :( )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Krumplihéj nagyon kedves könyv, a háború ellenére.:)
      Mindjárt megnézem, megvannak-e a kommentjeid.

      Törlés
    2. És levélregény, ugye? azokat különösen szeretem :)

      Törlés
  4. Üstökös, én is nagyon szeretem őket, és olyan szépek a polcon is egymás mellett. :) A Maigret nyaralni megy az egyetlen ami még hiányzik az újak közül, az valahogy kimaradt. :)

    Theodora, igen, jööön! :) Remélem még a nyáron meglesz, előjegyezhető :) A krumplihéjat megvettem már 999-ért tavaly, de még nem olvastam :)
    Mentsd, amit írtál, mert nagyon sokszor elszáll mostanában :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rákerestem, borító még sehol :( na de jööön :D
      igen a kommentírás új formája, megír, másol, reménykedik hogy elment :D
      megyek @Amadea kommentálok hozzád is, mert szerintem eltűntek azok az éterben :(

      Törlés
    2. én is rákeresek kétnaponta, mióta tudom, hogy kiadják, de még semmi. :(
      Na, és arról már nem is beszéljünk, hogy jön az email a kommentről, kattintok, idejövök, nem mutatja, vissza, mégegyszer, akkor mutatja, pedig fenn is látszik a friss kommentek közt. Szóval nem tudom mi a helyzet, hőségriadó van a blogspotnál is? :D

      Törlés
  5. Én is lelkendezek egy sort a Maigret-k felett, nagyon szépek!

    VálaszTörlés
  6. Asszem minél több akciót látok, annál kevésbé érdekel az egész :D Az Alexandrásból biztos jön majd valami, de most hálisten nem vagyok vásárlós hangulatban, most szandált akarok, meg nyaralni :)
    A Fantomfény viszont nagyon várós, meg a The Rosie Project is jónak tűnik!

    VálaszTörlés
  7. Amadea, pedig te csalódtál a felügyelőben :D de örülök, ha azért tetszik neked is a külsejük ;)

    Katacita, az ember azért valahogy csak mindig körülnéz, hogy háátha valami kihagyhatatlan van. :)
    Szerintem sokan fogunk együtt olvasni Fantomfényt ;) már készítem hozzá a baglyos őszi pólómat :D
    Hol veszel szandált? Én tavalyelőtt beruháztam egy Salamanderre, nagyon megérte. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jelentem, körülnéztem az Alexandrában, de semmit nem volt kedvem megvenni. De lehet azért, mert ott volt a kezemben már egy doboz szandál, a ccc-ből amúgy, tudom, hogy nem életreszóló darabok, de akkora a választék, hogy szeretek ott nézelődni (csak fura szag van a boltban :D).
      Látom, azóta te beszereztél pár Simenont, gratulálok :)

      Törlés
    2. Bizony, a régebbiek közül, de ez is szép sorozat :) (meg persze ugyanúgy jó :D)
      CCC-ben még nem vettem cipőt soha, egyszer nézelődtem, de nem emlékszem a szagra, majd legközelebb figyelek :)

      Törlés