2014. július 3., csütörtök

5 évesek lettünk!


ÖT ÉVES lett a PUPILLA OLVAS!


Csak úgy repülnek az évek... már ötödik éve annak, hogy egy júliusi délelőttön nekiültem posztokat gyártani, és szinte hihetetlen, de a lelkesedésem a mai napig ugyanolyan töretlen. :) 
A PuPilla Olvas a freeblogon indult, ami azóta sajnos teljesen eltűnt a süllyesztőben, és nemsokára két éve lesz, hogy átköltöztünk a blogspotra. A régi freeblogos posztok is természetesen megvannak, bár még nem az összes lett ide is áthozva, aktualitástól, és a saját szabadidőmtől függően jövök egy-egy adaggal majd. 

A tavalyi szülinapi bejegyzés statisztikájából tájékozódva meglepődtem, mert az akkori kevesebb mint 20000-es látogatottság mára meghaladja a 60000-et is: 60278. :) Jelenleg 284 bejegyzés és 1461 komment található a blogon. Köszönöm mindenkinek aki benéz ide néha-néha! 

Jelen mutatók szerint a legnézettebb posztok a következők: 
1. Freeblog-halál (mindenki nagyon érdeklődött a lehetséges mentés iránt), 2. Bomlok - Lakatos Levente Bomlás című könyvéről írt ajánlóm, 3. Legjobb nevek az irodalomban

A könyves posztok közül a magasan vezető Bomlás után a következő könyves írások állnak a dobogón: 

Az alábbi képen pedig egy kis összeállítás, avagy a következő "ötéves terv" egy pirinyó része. :) 

Kattintásra megnő

Köszönöm ezt az öt évet nektek, veletek! 
Boldog 5. szülinapot, blog! :) 

Képek: www.weheartit.com

15 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog blogszülinapot! :)) És még sok - sok 5 évet kívánok! :)

    VálaszTörlés
  2. Boldog blogszülinapot, írj nekünk még sokáig! :)

    VálaszTörlés
  3. Még sok blogszülinapot! :) Holnap én is átlépem a bűvös 5 évet :D

    VálaszTörlés
  4. Vicces ez a királyi többes:D Boldogságos szülinapot Nektek! :)))

    VálaszTörlés
  5. Boldog blog szülcsinapcsit! Még sok sok ilyen szép évet kívánok: sok látogatóval, frankó pagerankinggel, sok CT-vel, UU-rel, legyen továbbra is jó a SEO-d és indexeljen a Google serényen, és persze olvass és írj továbbra is ilyen jó posztokat :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon boldog 5. évfordulót és még jóóóó sokat! :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm csajok! :D
    Theodora, akkor neked holnapra előre is boldog blogszülinapot! :)
    Zakkant te meg beszéljél pupillául :D ;) köszi!! :) <3

    VálaszTörlés
  8. Nagyon boldog blogszülinapot utólagosan is, és még sokatsokat! :)

    VálaszTörlés
  9. Éljen sokáig a Pupillablog és háziasszonya, még sokáig :)

    VálaszTörlés
  10. Boldog blogszülinapot! Az ötéves tervhez nagyon jó könyveket válogattál össze (Árnyalatnyi remény, Marija Morevna, Az eltitkolt lány). :)

    VálaszTörlés
  11. Boldogat! :) Én eddig még mindig hónapokkal lemaradtam róla... :D Gyalázatos bloganya vagyok... :))

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm mindenkinek! :)
    Miamona, te mikor is indítottad? Dehogy vagy gyalázatos bloganya :D (milyen jó kifejezés), inkább én vagyok szentimentális, és mindig megünneplem magam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2011. november 29. kedd - talán idén majd nem felejtem el. :)

      Törlés
    2. Majd szólok! Ha nem felejtem el :D

      Törlés