2020. március 9., hétfő

MegaBubble "Csíny letudva" doboz

Bár novemberben azt mondtam, hogy elég volt a magyar tematikus dobozokból, amikor kissé csalódást okozott a Lanbox Loot Harry Potter témájú egyvelege, februárban mégis elcsábultam a BubbleBook új MegaBubble-jére, több okból is. Először is az ő dobozaikban eddig sosem kellett csalódnom, minőségi termékekkel voltak tele, és szerintem megérték az árukat. Korábban a Legendás Állatok és a Westeros MegaBubble-t rendeltem meg tőlük. Másodszor pedig: hát melyik HP rajongó és gyűjtő tud ellenállni egy "Csíny letudva" elnevezésű doboznak? :) 

A tartalommal most is nagyon meg voltam elégedve, a szállítással kevésbé, ugyanis csomagpontra rendeltem, de a doboz megsérült, és emiatt visszakerült a depóba... és effektíve nem is történt semmi más, ha nem kérdezek rá, nem tudom mi lett volna... A Bubble ügyfélszolgálat nagyon segítőkész és gyors volt, ellenben nem gondoltam, hogy a GLS meg ilyen szervezetlen és béna... Miért nem hívtak fel? Miért nem kell megadni címet a csomagpont címén kívül, ha már az a policy, hogy házhoz viszik, ha sérült, mert jegyzőkönyvezni kell? Szóval megannyi kérdés merült fel bennem, de a lényeg, hogy egy teljes hét csúszással ugyan, de megkaptam a dobozkámat. Esküszöm, hogy rosszban sántikáltak!

Lássuk mi lapult a dobozban, ami egyébként ezúttal csak maga a kartondoboz volt, egyéb csomagolás nélkül: 

A csomag beígért sérülése miatt úgy voltam vele, jobb, ha megnézem előre, valaki más unboxing videójából, hogy mégis mik vannak benne, hátha hiányzik is valami, vagy sérült valamelyik termék. Szerencsére nem így volt, és bár a meglepetés faktor részben elmaradt, azért nagyon lelkesen bontogattam ki a kék selyempapírt. 

Ez a látvány fogadott, a bontogatás kezdetén! Vííííííííí!!! :D 
A korábbi, Legendás Állatok boxnál tett két kívánságom is teljesült. Az akkori varázspálca alakú tollnál jegyeztem meg, hogy megdobbant kicsit a szívem, mert azt hittem rendes pálca lesz benne, nos most AZ VOLT! Egy Mystery wand, ami 9 féle verzióban létezik, és én Ron Weasley-ét kaptam, egy őt ábrázoló 3D-s könyvjelző kíséretében. A többi pálca közül még Tonks, Luna vagy Hermione pálcája tetszett volna nagyon. Szerintem legrosszabbul a Draco pálcáját kapók jártak, az tényleg csak egy hóttegyenes bot. Azt hiszem annak nem örültem volna egyedül. 

Íme a többi pálca rajza a csomagoláson.





Kipróbáltam, működik-e. ;) 

A másik megállapításom annak idején az volt, hogy lehetett volna valami HP-s édesség a csomagban, most ez is belekerült, méghozzá az ikonikus csokibéka! Természetesen kártya is járt hozzá egy híres varázsló, vagy boszorkány képével: az enyémben Griffendél Godrik volt. :) A csokibékát nem sokáig hagytam ugrálni, megettem, és nem sima tejcsoki volt, hanem crisped rice-szal felturbózott. :) 


Már ettem korábban sima csokibékát, de sajnos nem emlékszem, milyen kártya volt benne, és hogy hova tettem... 

Tovább bontogatva előkerült egy Mindenízű Drazsé feliratú szójaviasz gyertya a Világok lángjától. A "Sosem tudhatod, mit fogsz ki" felirat után a kupak belseje azért elárulta az illatot: nekem banános jutott. Nagyon kedvelem a Világok lángja gyertyákat, tényleg jó illatuk van. :) 



Azután kis organza szütyűben következett egy fém könyvjelző. 7 féle van a 7 horcruxról mintázva. az enyém Tom Denem baziliszkusz foggal átdöfött naplója, ami amúgy az egyik kedvenc horcruxom - már ami a megsemmisítést/sztorit illeti. :) Ezek a kilógós könyvjelzők amúgy szerintem eléggé használhatatlanok, szóval könyvbe nemigen fogom tenni.


Eztán következett két papír-alapú ajándék: egy Roxfort print és egy Tekergők térképe mágneszáras füzet. Előbbit alig bírtam fél kézzel tartani is, meg fotózni is, bocs. :D Ezek a printek szerintem nem sok mindenre jók amúgy, de keretben egyszer lehet, hogy kirakom majd valahova. A füzet szuper, belül is mintásak a lapok, a kis talplenyomatokkal a térképről. Először azt hittem az is egy print, maga a térkép lesz, ilyen kihajtogatható formában. :) 




Íme a témakártya hátulja, ahol leírják mi található a dobozban: 


És a doboz teljes tartalma:


Szerintem a pálcáért már megérte az egész, nagyon örülök, hogy bővült vele a gyűjteményem, és a többi is minőségi, és jól összeválogatott termék volt, tehát összességében egy tetszetős és értékes doboz lett. 

Nektek hogy tetszik a csomag? 



4 megjegyzés:

  1. Hú ez nagyon jó kis doboz lett, én még sosem vettem ettől a cégtől, de most erősen elgondolkodtam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is jó lett! :) Én mondjuk csak MegaBubble-t rendeltem tőlük, a könyves dobozaikat nem (Light és Dark Bubble), de szerintem azokkal is elégedettek szoktak lenni. Kövesd esetleg a zónát/fb csoportot róla. :)

      Törlés
  2. Wow, az a füzet tök jó, ha lehetne kapni külön, vennék egyet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tádámm: https://www.bubblestore.hu/tekergok-terkepe-magneses-notesz Megvásárolható külön! :) Amúgy mire használsz ilyen füzeteket? Ebben a digitális világban olyan kevésszer kell.

      Törlés