2017. július 27., csütörtök

Giga poszt könyves és filmes hírekkel

Forrás.
Hoztam ismét egy rakás friss könyvmegjelenést és filmes hírt is, ugyanis annyi minden jön mostanában, hogy tényleg csak kapkodhatjuk a fejünket... Készüljetek fel, hosszú a poszt! Nézzétek csak:


Kezdem azzal, ami a legboldogabbá tett: az hagyján, hogy elkezdik forgatni a filmet Josh Malerman könyvéből, a Madarak a dobozban-ból, de a főszereplő nem más lesz, mint Sandra Bullock, az egyik kedvenc színésznőm! Annyira várom már most ezt a filmet! Nagyon borzongató volt a könyv is és letehetetlen, remélem ehhez hűen sikerül majd visszahozni a hangulatot a filmvásznon is. A forgatás augusztusban kezdődik, a rendező pedig Susanne Bier.

A hír forrása: 1., 2.

Sandra Bullock. Forrás.

Hamarosan érkeznek sorozatfolytatások is. A Gabo Kiadó hozza a Papírmágus trilógia második részét, Az üvegmágust, még idén! :) Épp tegnap tettem ki a posztot a trilógiáról. Ajánlom, még akkor is, ha ez a második rész volt pont egy picit gyengébb szerintem. :) A borító meseszép, Sánta Kira munkája.


Egyébként épp tegnap jelent meg egy új Charlie N Holmberg könyv, a The Fifth Doll. Érdekes és meglehetősen sötét történetnek tűnik orosz Matrjoska babákkal. 


Az Athenaeumnál 2018. januárjában jelenik meg Joe Abercrombie-tól a Half a War - A hercegnő, ami a Szilánkos-tenger sorozat harmadik része. Sajnos a borító nem követi az eddigi fehér alapot, és nem is lesz keménykötésű, de ettől függetlenül várom. :) A borító még nem teljesen a végleges, az alcím pl. hiányzik róla.
Posztok a sorozat korábbi köteteiről: Half a King, Half the World


Update: íme az új borító:


Dan Brown Origin című regénye, ami az ötödik Robert Langdonos kötet, 2017. október 3-án érkezik eredeti nyelven. :) 


A Gabo kiadó gondolom a Minden, minden sikerén felbuzdulva kiadja Nicola Yoon másik regényét is a The Sun is Also a Star-t, A nap is csillag címen. A könyv augusztus végére várható.

Minden, mindenből készült filmet pedig itthon augusztus 3-ától nézhetjük meg a mozikban. :) Trailer: 


Jön egy érdekes könyv a Bluemoon Kiadótól, ami igazából az Édesvíz elvileg (khm), méghozzá Charlie Jane Anderstől a Minden madár az égen (All the Birds in the Sky). 2017. augusztus 31-én jelenik meg. >Fülszöveg.<



Az Agave újra kiadja Neil Gaiman Coraline című meséjét, ezzel a remek, creepy borítótervvel: 


2017. augusztus 29-én érkezik az új kinézetű Coraline. :) 

Jodi Picoult magyarul megjelent könyvei közül új borítót kap a Házirend, és az Egyszerű igazság. Az Athenaeum újradizájnolt kiadásai 2017. 08. 21-től kaphatóak. 


Picoult-tól egyébként érkezett tegnap egy új novella is, Kindle-re és vannak benne mozgó animációk is. A címe: Mermaid. Nem tudom sikerül-e betenni ide a borítóját, megpróbálom. De >ezen< a linken is megnézhetitek. 



Aztán megérkezett végre Moning új könyvének a High Voltage-nak a borítóterve. A nőci nekem kicsit fura rajta, de amúgy nem olyan rossz. 2018. márciusában érkezik. Szeretnék elmenni Dublinba a megjelenés alkalmából rendezendő Book Partyra is. :) 



Kicsit tucatkriminek tűnik, mégis vonz valamiért Rhys Bowen: Holttest a fürdőkádban című könyve, ami a Lettero Kiadónál jelenik meg (amiről még soha nem hallottam ezelőtt, biztos valami leányág) 2017. augusztus 11-én. Angol címe Her Royal Spyness, ami szerintem nagyon jópofa, a másidik rész pedig Royal Pain. ;) :D Ó, és már rájöttem, miért oly vonzó amúgy is... Rhys! :D (Mint Rhysand)
Mostanában annyit olvasok angolul, lehet, hogy ebbe is úgy kéne belefogni. :) 



2017. október 19-én jön Philip Pullman új sorozatának, a The Book of Dustnak az első része, a La Belle Sauvage. Rettentően kíváncsi vagyok erre a könyvre!


A Harry Potter és az azkabani fogoly illusztrált kiadásáról már múltkor hírt adtam, októberben érkezik, és bár már akkor is bele lehetett nézni kicsit, most egész oldalakat is láthatunk már belőle, és csodásak! *-* A hírt és a képeket Deszynél találtam




A képek kattintásra megnőnek!

2017. október 10-én új könyv jön Alice Hoffmantól is, méghozzá az Átkozott boszorkák előzménye (prequel), The Rules of Magic címen. Dóri már olvassa előolvasóként, szóval hamarosan lesz posztja is róla. ;) 
A borítók is nagyon tetszetősek, és hát az Owens lányokról ki ne akarna olvasni?


Ma fedeztem fel, hogy Fredrik Backman új regényének, a Beartownnak az egyik angol nyelvű kiadásán (a Kindle kiadáson) átváltozott The Scandalre a cím, és más a borító. o.O A Beartown szerintem hangzatosabb, és az eredeti cím is Björnstad


És végül, de nem utolsósorban itt van még az Ernest Cline: Ready Player One című könyvéből készült film első előzetese! :) Mit szóltok hozzá? Én lehet, hogy újrázom majd a könyvet a mozi előtt.



Ti mit vártok ezek közül a legjobban? :) 

23 megjegyzés:

  1. Hát nyilván a HP 3 illusztrált, meg A holttest a fürdőkádban, pedig ritkán olvasok krimit, de itt a P. G. Wodehouse volt a hívószó. :)
    Meg persze, Holmberg, de mindkét könyve, talán a babás is lesz majd magyarul is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A HP3 gyönyörű lesz! Na nem mintha az eddigiek nem lennének azok, de ez most kiváltképp vonzónak tűnik. :)
      Óó, de jó, olvashatjuk együtt akkor a krimit is. ;) Micsoda reading buddy-k leszünk! :D
      Amúgy én már szemezek HOlmbergtől egy másikkal (vagy harmadikkal) a Magic Bitter, Magic Sweet-tel. Ebben a sütikbe sütnek érzelmeket és képességeket, ami felruházza azzal azt, aki megeszi! Nagyon izginek tűnik. 3,62-n áll Gr-en mondjuk, lehetne jobb is. Nézd meg a fülszöveget: https://www.goodreads.com/book/show/28418764-magic-bitter-magic-sweet

      Törlés
    2. Az ám! :) Elolvastam a Fifth Doll fülszövegét, nagyon izginek tűnik az is, de azért vicces, hogy a főhősnőt Matronának hívják. :D
      Ó, a sütis is jó lehet. :)

      Törlés
    3. Szerintem is tök jó annak is a története. :) És talán Holmberg is fejlődik írásilag is. :D
      A Matrona tényleg vicces. ;D
      A sütist én tuti elolvasom nemsoká. :)

      Törlés
    4. Nagyon kíváncsi leszek rá, hogy tetszik majd neked. :)

      Törlés
  2. A Lettero a Stahl Judit kiadója, korábban Kulinária néven is futottak, úgyhogy nem annyira újak a pályán. A Rules of Magic nálam is itt van már :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az infót, nem ismertem őket. :)
      Ó, Netgalley-s szerzemény?

      Törlés
    2. Edelweiss-ról előbb, de aztán a Netgalley-n is meghívtak rá :)

      Törlés
  3. Én elmegyek veled Dublinba szívesen :)))) Annyira vágyom már oda mióta olvastam pár Moning könyvet, hogy nem igaz! Annyi felfededeznivaló van abban a városban, és hátha össze lehet futni Barronssal is valahol, vagy egy-két tündérrel. A madarak a dobozban nagyon érdekel engem is, és bevallom a Minden, mindent is megnézem szerintem moziban majd, csak előbb még a könyvet kell elolvassam. A Ready player onet most olvasta Ákos, nagyon tetszett neki, felkerült az én listámra is. A HP3 azonnal beszerzős lesz, ha megjelenik magyarul, én már nagyon várom. És persze új Pullmann is <3 Jaj annyi jóság érkezik őszre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Barronst és tündéreket nem garantálok, de tuti szuper lenne az utazás! :) Majd beszéljük meg a részleteket!
      Én is meg szeretném nézni a Minden, mindent is. A RPO elég akciódús (na persze ilyen a könyv is, a virtuális valóságban meg minden lehetséges), lehet, hogy azt moziban kihagynom, a megsüketülés veszélye miatt (a Dunkirköt füldugókkal néztem, nem bírom a zajt :/ ).
      Tényleg nagyon sok jó könyv és film jön most, lubickolhatunk! :)

      Törlés
  4. A Beartown-t őszre ígéri az Animus magyarul :) Én arra nagyon kíváncsi vagyok, illetve az Alexandra kiadó is érkezik Emma Donoghue Wonder-jével, és a Big Little Lies-szal, amiből minisorozat készült, és már le is adta az HBO. Nem tudom, láttad-e, de érdemes megnézni. A Jég, mint tűzet is elvileg ősszel adja ki a Twister Media.
    Ezeket várom nagyon, és persze a Harry Pottert.
    A Rules of Magic jul hangzig. Ez a nénikről fog szólni?
    Fura, hogy egy trilógia harmadik kötete teljesen más formában jelenik meg, és nagyon szép borítója volt a Half a King-nek és a folytatásnak is :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juhé, én is kíváncsi vagyok rá, bármi is lesz végül a címe. :)
      A The Wondert most megkerestem Goodreadsen, és már be volt nekem is jelölve, hogy olvasni akarom! Angolul már egy éve jelent meg kb. Nagyon érdekesnek tűnik. :) Donoghue-tól még megvan itthon a Frog Music is, de még nem olvastam tőle a Szoba óta.
      A Jég, mint tűz, hát nem tudom valóban jön-e, de jó lenne, ha már kiadnák... Olyan rég húzódik. :(
      A Rules of Magic igen, azt hiszem a nénik gyerekkoráról, meg az öccsükről is, ha jól értelmezem - de nem emlékszem a nénik nevére, szóval remélem nem értettem félre. :)
      Én is sajnálom, hogy nem lesz egységes az Abercrombie sorozat. Szerintem nincs rá büdzsé, hogy ez is keménykötéses legyen, de a design-ért azért kár. Jó ez a borító is, nekem amúgy tetszik a kép, és a felirat se ilyen neon, hanem kicsit csillogós lesz, mint a többin (fotón tompábbnak néz ki), de akkor se passzol jól. Molyon is háborogtak, de annyira, hogy némelyik kommentet eltüntették. :O pff.

      Törlés
    2. Mondjuk az új cím annak fényében érthető, hogy helyneveket nem szoktak lefordítani. Ilyen erővel maradhatott volna Björnstad is. De ha már egyszer eldöntötték, hogy Beartown, akkor nem értem. Igazából Backmannál nem érdekel annyira amagyar cím, a lényeg, hogy kiadják :)
      A szobát olastam tőle én is, de valami mást is szeretnék. E-könyvben van még egy, de egy ideje ahhoz nincs kedvem.
      Igen, ígérik egy ideje, majd meglátjuk.
      Fura, molyon nem láttam még nagyon olyan megjegyzést, ami moderálásra szorul. Akkor nagy indulatok tudnak ott is működni :)

      Törlés
    3. Nekem tetszik a Beartown, izgalmasabb, mint "A botrány"... Persze ez magán a sztorin már nem változtat. ;)

      Törlés
  5. Hú mennyi minden :)
    A Madarak a dobozbant nem olvastam, de most kedvem támadt hozzá (na majd az őszre jó lesz).
    Az új HP-t én is várom, karácsonyra beszerzem/szereztetem :D
    A Papírmágus trilógián vacilállok, hogy olvassam-e, de ez a matrjoskás borítós könyv megvett magának :D Felteszem a listámra.

    The rules of magickel nemsokára végzek, köszi a linkelést, és igen a nénik (Franny és Jet - én se emlékeztem már rájuk és az öccsük gyerek-kamasz-fiatal felnőtt koráról szól, 1960-as évek New Yorkjában főleg meg persze a Magnolia utcai házban. Fordulatos, szép könyv, nekem eléggé meg kell küzdenem a nyelvi dolgaival, magyarul szerintem már ódákat zengenék róla, így meg csak érzem hogy jó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olvasd, olvasd! :) Szerintem tetszeni fog! :)
      A HP3 megint remek karácsonyi ajándék. :)
      Örülök, hogy megtetszett a matrjoskás, szerintem jó lesz. A papírmágusnak is adhatsz egy esélyt. ;)
      Köszi az infót, igen, én se emlékeztem a nevekre. :) Várom majd az értékelést. :)

      Törlés
  6. Az új Alice Hoffman könyvet nagyon várom! :)

    VálaszTörlés
  7. Van ám itt felhozatal, csak győzzük idővel és pénzzel :)
    Dublinba megyek én is, vááááárj meg! :)
    Nekem tetszik az új Jodi Picoult vonal, határozottan jobban illik ez a borító az Egyszerű igazsághoz, mint a korábbi.
    A Rules of Magic - mindenképpen kell majd :)
    És bár a Madarak a dobozbant nem olvastam, de Bullock miatt biztos nézős lesz majd.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van, de még mekkora! :)
      Nekem is tetszik az új Egyszerű igazság borító.
      Addig még akár el is olvashatod a Madarak a dobozbant. :) Vagy annyira nem szeretsz könyvön borzongani, inkább filmen? :)

      Törlés
  8. Azta, mennyi minden! És milyen soksok szuper hír! :)
    Madarak a dobozban film - jaj, egyre kíváncsibb vagyok!
    Erről a Rhys Bowen könyvről még nem hallottam korábban, de nagyon jól hangzik! Várólistára is került :)
    Ó, és a Philip Pullman könyv! Elképzelhetetlenül várom, imádtam a trilógiát! Nagyon újra kéne már olvasni... a részletei már nagyon a múlt homályába vesznek nálam. :(

    A Backman könyvről meg az illusztrált HP-t inkább nem is kommentálom, úgyis tudod, mennyire várom én is :)
    Én az Átkozott boszorkákat még nem olvastam, (csak a Tizenharmadik boszorkányt) viszont most vettem ki a könyvtárból pár hete, úgyhogy pótolni fogom ezt a lemaradást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is kellett nagyon igyekeznem összeszedni ezeket, egyszerűen záporoztak a hírek minden újdonságról!
      Jaj én is nagyon várom a Madarak a dobozban filmet! :)
      Örülök, ha mutattam újat, remélem tetszeni fog a Rhy Bowen. :)
      Pullmant én is nagyon szerettem, és többször újra is olvastam Az Úr sötét anyagai trilógiát, de angolul még sose jutottam a harmadik kötethez valamiért... na majd most legközelebb! Talán 6 éve olvastam újra utoljára egyébként, de valamiért akkor is csak az első két kötetet - pedig a 3. volt talán a legjobb... -, és már nem olyan sokra emlékszem, fel kell idézni. Serafina Pekkala azért megvan. :D Meg a páncélos medvék, ahhhh, meg Lord Asriel! Ó, hát van itt mégis emlékfoszlány. :D

      Ajánlom az Átkozott boszikat is, bár nekem itt a film az etalon, mert egy barátnőmmel abszolút kedvenc filmünk volt, ottalvós pizsomapartykat is szerveztünk köré, amikor adták a tv-ben. :)))

      Törlés