2023. augusztus 2., szerda

Július, a hónap, amikor befejeztem a Másodvirágzást, de írni még mindig nem sikerült róla

Forrás.
A cím végülis jól összefoglalja az egész hónapomat, könyves szempontból. :D Április óta kísért Valérie Perrin könyve, és júliusban aztán sikerült is a végére érnem, ami egyszerre tett boldoggá és bánatossá, mert annyira kedveltem ennek a könyvnek és Violette Toussaint-nek a társaságát. Az év egyik legjobbja, és kedvenc is lett a Másodvirágzás. A blogra még nem sikerült íni róla, pedig nagyon szerettem volna nem elhúzni a dolgot, de sajnos mostanában kijutott családilag a betegségekből, és a munka + házimunka sem kegyelmez, szóval egyelőre várom azt a nyugodalmas 1-1,5 órát, amikor leülhetek összeszedni a könyvről a gondolataimat (és éppen vannak is gondolataim helló fejemben lévő űűűr :D).

Addig is, lássuk még mi történt júliusban. Nos, nem sok. :) Könyvet ugyanis az előző hónap ámokfutása után nem vettem és nem is kaptam. Olvasni sem sikerült nagyon sokat, összesen 3 könyvet fejeztem be, a már említetten kívül egy Agatha Christie-t (Peril at End House - Ház a világ végén/Ház a sziklán), és Sara Nisha Adamstől a The Reading Listet. Előbbi újraolvasás volt, de már rég homályba veszett a történet, annyira régi az első élmény, utóbbi pedig elég nagy csalódás lett, avagy hogy írjunk rossz könyvet, jó témáról...
Olvastam mesekönyveket is persze, de majd újra összegyűjtve hozok inkább egy kupacot később.

Posztolni egészen sokat sikerült az előző három hónaphoz képest, júliusban ugyanis 5 bejegyzés született. Sikerült köztük megírni a félévzárást is. 
A július a blogszülinap hónapja, amiből ebben az évben már a 14.-et ünnepelhette a blog! Éljen! :) 

Júliusi apróterveim így alakultak: 
Forrás
✓/x Má-sod-vi-rág-zást végre befejezni, és lehetőleg írni is róla, nem 2-3-4 hét múlva. - A fele összejött! :D 
x a szabadban olvasni kicsit (without megkukulás) 
x legalább egyetlen polchoz eljutni átrendezni, lepakolni... 
 a félévi könyves zárást megírni, hogy ne csússzon augusztusra
 vcs-s könyvekkel haladni tovább a listáról!  -ezt kipipálom, mert a Vekerdy könyvet fogtam meg a listáról, és már félig elolvastam! :) 

Augusztusra pedig a hevenyészett tervek a következők: 

- poszt a Másodvirágzásról és az Agatha Christie könyvről
- a szabadban olvasni? - pls, jöjjön már össze egy óra az árnyasban valahol! 
- a felső polcot lepakolni, átrendezni a könyvespolcon
- Vekerdy Érzelmi biztonságot befejezni
- elkezdeni/elolvasni a 12. vcs. könyvet is a listáról
- elolvasni a Véres Balatont még így a szezonban


A többiek júliusa: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése