2023. március 7., kedd

Február

Saját képek.
Elszállt a február, halleluja, végre én is érzem az idő múlását, és nem toporog egy helyben állandóan. :) Mielőtt a hónap közepéhez érünk, gyorsan összegzem, milyen is volt a februárom, persze könyves szempontból. 

Az előző havi zárás végén rittyentettem egy kis listát a terveimről, és örömmel jelenthetem be, mindent ki is pipálhattam a hevenyészett listáról: 

Februári tervek:
 Befejezni a megkezdett könyveket: Shelby Van Pelt: Remarkably Bright Creatures, Mészöly Ágnes: Rókabérc, haláltúra.
 Folytatni Finlay Donovant, hiszen kijött a harmadik kötet angolul!
 Marie Aubert: Felnőtt emberek című könyve.
 Tovább válogatni és olvasni a vcs-listáról.
 Megírni az elmaradt két könyvajánlót (zanza lesz).
✓ Megnézni végre a Troubled Blood sorit.
 Nagyon örülni a Book24-es csomagnak! :D

Minden sikerült! Igaz, vcs-listás könyvet nem fejeztem be a hónapban, de olvastam belőle. :) 4 könyvet fejeztem be, amiből 3 nagyon tetszett, kettő pedig azt hiszem év végéig is a kiemelkedők között marad, szóval azt hiszem igazán jól sikerült most válogatni. A hónap legjobb olvasmánya: Marie Aubert: Felnőtt emberek című kisregénye volt, míg a legrosszabb: Shelby Van Pelt: Remarkably Bright Creatures-e. 

Megnéztem a Troubled Bloodból készült filmsorozatot, és nagyon-nagyon tetszett, a könyvhöz hasonlóan az adaptációk közt is kedvenc lett ennek a résznek a feldolgozása. 

A januári posztzuhatag után a február sem maradt szégyenben, 7 bejegyzést sikerült írni. Sajnos a hónap vége felé elfogyott a lendület, meg az időm, és az egyik olvasmányom kicsit meg is akasztott.
 
Ami a beszerzéseket illeti, miután kipipálhattam a "nagyon örülni a Book24-es csomagnak!" pontot, nem sokkal később újra várhattam egy Book24-es csomagot... :D De annak is módfelett örültem! 
Zsákmányom 5 lett, persze a gyerekkönyveket nem számolva, mert az akciós napokon bizony azokból is feltankoltam. ;) 
Íme az új könyveim: 

- Meik Wiking: A hygge otthon - jöhet a hygge következő fejezete! :) 
- Mihail Bulgakov: Egy fiatal orvos feljegyzései - próbálkozom még egyet Bulgakovval. 
- Karin Boye: Kallocain - újabb darab a Kapszula könyvtárból
- Gurul a sok-sok pillanat - Szabó Magda élete képekben - nagyon régóta szemeztem már vele, most elcsíptem egy utolsó példányt! 
- Rubin Szilárd: Gyilkosság a farkasveremben - azt olvastam, a Rókabérc, haláltúrához hasonló alaphelyzettel dolgozik, és ez rögtön felkeltette a kíváncsiságomat. Mellesleg Magvető Zsebkönyvtár, akárcsak a fenti Bulgakov is, így ez a gyűjteményem is bővült. 



És ha már ilyen jó volt a mini-tervlista, jövök egy márciusival is:

Befejezni végre a Montessori-tipegőt, és értelmesen megfogalmazni, végülis mit gondolok róla, kimazsolázva a használható részt. 
 Befejezni A The Good Samaritant, amitől őszintén szólva kissé borzongok, nagyon beteg könyv! 
 Befejezni a Csak egy pestist, amibe csak belekaptam egyelőre. 
Hervé Le Tellier: Anomália című könyve.
 Tovább válogatni és olvasni a vcs-listáról. 
 Megírni az ajánlót a The Ten Thousand Doors of January-ról. 
x Lehetőleg nem rendelni könyvet. :D 
x Írni lehetőség szerint minden befejezett könyvről még a hónapon belül. ;) 
 Megcsinálni a tavaszi könyves terveket. 
x Az idei eddigi gyerekkönyv-olvasásokat is adminisztrálni.

A többiek februárja: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése