2023. március 19., vasárnap

Tavaszi tervek 2023

Saját képek.
Újra itt a tavasz, és a gyönyörű napsütésben kedvem támadt egy merész és talán túlgondolt tervlistához. ;) De azért hosszú lesz ez az időszak, sok minden beleférhet még, és remélem bele is fog! 

A listagyártás a listagyártás öröméért jegyében pedig amúgy is bármi megengedett, a pipálás örömet okoz, ha nem pipálunk, akkor se történt semmi, szóval semmi nagy elköteleződés, csak kedvtelésből összeszedtem pár címet. ;) 


A megkezdettek befejezése

✓ Simone Davies: Montessori tipegő - már a vége felé járok, jó lenne befejezni végre, amúgy is olyan kellemetlen tartogatni ezt a nagy könyvet.
✓ Lisa Jewell: Vince & Joy - 40%-nál vagyok. 
Hervé Le Tellier: Anomália - harmadánál leszek hamarosan. 

És a további tervbe vett könyvek

- Meik Wiking: A hygge otthon - tudom, talán nem tavaszi hangulatú, de nem szeretnék sok időt kihagyni a hygge kötetek közt, kíváncsi vagyok ebben mi lesz az újdonság.
- Szabó Magda: Disznótor - olyan rég olvastam már Magdát...
- Valérie Perrin: Másodvirágzás
- Szaniszló Judit: Leli élete
- Baár Tünde: A mezítlábas grófnő
- Sólyom Anna: Macskabár - ez a négy mind olyan tavasziasnak tűnik most. :)
David Foenkinos: Charlotte - vcs listáról
- Georges Simenon: Maigret New Yorkban - vcs ez is, meg már ideje izzítani az idei Simenon olvasásokat! 
- Bohumil Hrabal: Gyöngéd barbárok
Kate Quinn: Signal Moon - audiobook
Emily Henry: Book Lovers - audiobook 



14 könyv, kissé ambiciózus tényleg a lista, de persze remélem összesen lesz ennyi jó kis könyvélményem tavasszal, még ha nem is pont ezek. ;) 

A tervlista állását itt is vezetni fogom: 6/14

Ti mit terveztek tavaszra? :) 

2 megjegyzés:

  1. Ez a Másodvirágzás már Dórinál is előjött, megjött a hozzá a kedvem. :) Hát, én szeretném elolvasni A koromfekete szívet, amilyen hosszú, remélem, végzek vele júniusig. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokan dicsérik, kíváncsian várom, milyen. :) Örülök, hogy kedvet hoztam! Szerintem gyorsan fog menni a Koromfekete! ;)

      Törlés