2016. szeptember 27., kedd

Miamona's Reading Challenge 2016 - teljesítve!

Bár az elején elrettentett néhány kategória, mert azt gondoltam nem találok majd rá jelölteket, végül mégis könnyen sikerült kipipálnom mindet sorban, és még nincs is év vége! Szeretem Miamona éves olvasási kihívását, mert mindig más kategóriák vannak - sőt, akár te magad is alkothatsz újakat -, és izgalmas szemezgetni akár előre, akár utólag ezekhez a rövid leírásokhoz passzoló könyveket. 

Lássuk hát mikkel teljesítettem az idei kihívást a tervekhez képest:




1. Frissensült - idei, 2016-os új megjelenés

Ide a Feverbornt terveztem be, és el is olvastam. :) 


2. Madarat tolláról - madár szerepeljen vagy a címben vagy a borítón


A madaras kategória elég jól jött ki, pedig ettől ijedtem meg először a listát végignézve. Három lehetőséget tettem a tervbe az első riadt pillanatom után (amikor rájöttem, hogy vannak azért madaras könyvek dögivel), és ezt mind kivégeztem (link, link, link, akit érdekel :D), sőt még beficcent egy bagoly és egy kakukk is és hát a Marija Morevna is tele volt madarakkal (plusz madártojás a borítón, jójó, oké, ez kakukktojás! :D az egyéb szárnyas borítókról meg már ne is ejtsünk szót! ) Egyszóval a félelmetesen nehezen megoldhatónak tűnő kategóriát abszolút túlteljesítettem. ;) 

3. Gyerek-gyerek-gyerek... - legyen a könyv főszereplője (vagy egyik főszereplője) egy maximum 10-12 éves gyerek.


4. Al Dente - olasz szerző


5. Made in Hungária - magyar szerző magyar műve

6. Borzongás - bármi borzongató!

Horrorstör és Madarak a dobozban, ahogy terveztem, és még lehet, hogy a Mélység is meglesz idén. :) 

7. Hát ez kriminális! - olvassunk krimit! 

8. Cím: Eres ökör? - hülye/fura című könyv

Ide eredetileg Valente The Girl Who Circumnavigated Fairyland in a Ship of Her Own Makingjével indultam, de félbehagytam... Szerencsére azonban találtam egy equally fura című könyvet: Let's Explore Diabetes with Owls! :D



9. Mestersége? - középpontjában valami számunkra érdekes mesterség bemutatása áll.

Ezt a kategóriát végképp ki akartam jollyzni, de aztán jött Cormoran Strike, és bekattant, hogy a magándetektívkedés bizony egy igen érdekes szakma.



10. Hahota - humoros könyv

Adulthood is a Myth - kis vicces, de nagyon találó képregénycukiság. Mellesleg hamarosan jön magyarul is Felnőni kiábrándító címmel.


+1 Játszd újra, Sam! - újraolvasás

7 könyvet olvastam idén újra, ez pedig nem volt más, mint KMM-től a Fever eddig megjelent összes kötete. Utána pedig az újat is kivégeztem. :D




Egy könyv több kategóriát is lefedhet, és egy kategóriát ki lehet jolly jokerezni a +1-essel. Még mindig lehet amúgy jelentkezni és játszani, egész év végéig, ha valaki kedvet kapott --> Miamona's Reading Challenge 2016

Ti hogy álltok ezzel a játékkal, vagy a többi kihívásotokkal? :) 

Forrás.

8 megjegyzés:

  1. Váóó, ügyes vagy! :)
    Én saját listával indultam, de asszem Miamonáéval is hasonlóképpen állok, kettő hiányzik még mindegyikről :) Mondjuk egyáltalán nem tudatosan olvasok erre, csak most végignéztem, hogy mi a helyzet. ÉS amilyen rohadt kevés könyvet olvastam eddig idén, ahhoz képest meglepő az eredmény. :D
    Mennyi madár! :) Egyébként meglepően sok könyv címében és borítóján szerepel madár, most én is kapásból hármat találtam a sajátjaim között.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Te is ügyes vagy! :) Tök jó, mert azért elég rugalmas kihívás, és csomószor sikerül véletlenül is teljesíteni egy kategóriát, nem muszáj rágörcsölni, hogy oda mit válasszál be.
      Tényleg nagyon sok a madár! :)

      Törlés
  2. Gratulálok, Pupi!
    Én azt hittem, csehül állok a kihívással, de igazából egy hiányzik, meg egy másikat még le fogok cserélni. Az olasz és a magyar van hátra :)
    A Várólistacsökkentéssel már nem ilyen fényes a helyzet... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Na, szuper, akkor te is jól állsz, jobban mint gondoltad. :) Olasz szerzőt kit-mit tervezel?
      Vcs-vel én is rosszul álltam (állok?), egy párral elakadtam az első hónapokban, most viszont próbálok belendülni, kettőt is elolvastam gyors egymásutánban, és így már 7 van teljesítve. :) Te hogy állsz vele? Van kedved még az összeválogatottakhoz?

      Törlés
    2. Olasz szerzőtől a Fabio Stassi Charlie utolsó táncát tervezem. A téma már nem annyira olasz, de annyira megfogott már a borító is :)
      Én most először jelentkeztem a vcs-re, de elrontottam. Tele van komoly, szomorúbb témájú könyvekkel, és nem igazán volt hangulatom ilyesmihez. Jövőre változatosabb listát kell összeállítanom. Jelenleg kettőt olvastam el, és a harmadik pont a Chaplin-es lesz. Lehet, hogy eljutok talán hat könyvig belőle, de az sem biztos. Tanulságnak jó volt :)
      Te végzel szerinted a Tiéddel?

      Törlés
    3. Az jó, talán nem is annyira komor. Miamona írt róla tavaly talán. Igen, a legelsőnél általában elkövet az ember valami hibát, nálam az volt a helyzet, hogy az első részvételkor teleraktam "nagy művekkel", meg tényleg régi tartozásokkal és ezek végül annyira frusztráltak, hogy összesen kettőt olvastam el róla. Plusz nem volt alternatív listám se, azóta nem indulok anélkül, én inkább szabadon válogatok a 24-ből. ;)

      Nem biztos, hogy végzek vele, de nagyon nekifeküdtem most! :) Kettő vcs-s olvasás folyamatban van. Meglátjuk, erőltetni azért nem fogom.

      Törlés
  3. Szerintem senki nem áll olyan csehül a kihívásommal, mint én magam... :D Meg se merem nézni... de majd egyik nap erőt veszek magamon. Ma a vonaton hazafelé végig olvastam, és jó volt. :)
    Gratu PuPi, szinte minden kategóriát többszörösen teljesítettél :P (((((stréber :D ♥ :* :D)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy jobban állsz, mint gondolnád! :D Nézd meg egyik nap. :)
      Köszi! ♥

      Törlés