2016. április 12., kedd

Itt a Legendás állatok és megfigyelésük trailere!

A decemberben látott teaser trailer után végre itt a Legendás állatok és megfigyelésük film - Harry Pottr spin-off - első hosszabb trailere. 
Örvendezzünk! :) Szerintem szuper! Nagyon tetszenek a szereplők, a kisfilmben látott jelenetek, a várható bonyodalmak, Eddie Redmayne szépséges beszéde, a Potterekre hajazó motívumok, zenerészletkék, kapcsolódások. Imádom az elhelyezést is, és egyáltalán, hogy korábban zajlik a Harry Pottereknél, azt mutatva, mindig is voltak izgalmas dolgok a varázsvilágban, nem csak Voldemort rémuralma és legyőzése az, amiről regélni lehet. Egyszóval meg kell állapítanom: én már most rajongok ezért a filmért! :) 
Novemberben érkezik a mozikba. :) 



Nektek hogy tetszik a trailer? 


4 megjegyzés:

  1. Engem két dolog zavar:
    - Eddie Redmayne :P még mindig nem tudom, hogy viselem el három részen keresztül :D
    - azt pláne még mindig nem tudom miről fog szólni :D csak reménykedem hogy a pöpec hangulat + látvány mellé húznak rá egy sztorit is :D
    De az biztos hogy a varázsos New York valami fantasztikusan jó lesz és a hangulat is nagyon ott van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látom nem tudsz Redmayne-nel megbarátkozni! :D Nekem szimpatikus, szeretem mint színészt. :) Így könnyű dolgom van. ;)
      Szerintem biztosan megállja a helyét a sztori is, elvégre Rowling írja a forgatókönyvet. A kis részletkék, amit eddig láthattunk megtudhattunk arra engednek következtetni, hogy lesz itt bőven történés, és ki is lyukad majd valahova Mr. Scamander. :D

      Törlés
    2. Én is szeretem Redmayne-t...
      Azt olvastam, valami olyasmi a történet, hogy Scamandernek van egy bőröndje, ami Hermione táskájához hasonlóan tértágított, és tele van legendás lényekkel. Viszi magával Amerikába, mert ott további lényeket kutat, és a táskát ellopják...

      Törlés
    3. Igen-igen, ez az alapsztori. :)

      Törlés