2024. március 8., péntek

Nullás február

Forrás.
A rövidke február észrevétlenül elszelelt, úgy, hogy nem is vettem, és nem is kaptam könyvet. Eladni viszont sikerült kettőt a leválogatott könyveim közül, hurrá! :)

Februárban sikerült többet olvasnom, és többször elmerülnöm a könyvekben, januárhoz képest. Ezúttal könyvet fejeztem be, ebből 4 volt "könyv-könyv", és 3 mese. :) Az egyik befejezett könyv a már régóta húzódó A titkos történet volt, amit ugyan nem bánok, hogy elolvastam, de azért nem teljesen váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Bővebben a linkelt bejegyzésben olvashattok róla.
A sor aztán folytatódott a végképp borzasztó Joshua Ferris könyvvel, amiből paprikás poszt lett... Így aztán elkeseredésemben megpróbáltam komfortolvasmányokat keresni, és Georges Simenonhoz fordultam (mindig jó választás!), valamint meghallgattam Audible-ről a Legends & Lattes-t. Utóbbinál arra számítottam, hogy abszolút guilty pleasure, és esetleg sneaky favourite lesz belőle... nos, nem lett, de majd még külön is beszámolok róla. 

Sikerült többet blogolni is, februárban 5 poszt került ki, írtam a korábban befejezett olvasmányokról is. 
Sajnos egyébként a februárt végig betegeskedtem/tük, a takonykór uralt mindent, örülök, hogy most nagyjából kijöttem belőle végre, és remélem tavasszal már kevesebb kórság üti fel a fejét nálunk. 

Februári terveim így alakultak:

 posztolni A titkos történetről (a másik két könyvet már nem írom bele, amikről sikerült posztolni ebben a hónapban, de azok is be lettek volna tervezve, ha időben eljutok a zárós posztomig. :D :D
 befejezni a Joshua Ferris könyvet és rituálisan elégetni írni róla
✓ befejezni a Maigret albérletbent
 további Maigret-kkel folytatni a vcs-t
- egy délelőtt, amikor tojok mindenre, és olvasok (?)
 végre eljutni mindenkinek az évösszegzőjéig, és kommentelni is rájuk (még mindig nem értem végig bahh)
- néhány újabb könyvet feltenni eladásra

Egész jól sikerült a terv! :) Azért a délelőtti olvasás egyszer befigyelt egy rövidke időre, de volt sok egyéb dolgom is. És bár nem raktam fel új könyveket eladni, a korábbiak közül azért vittek. :) 
Márciusi miniterv

- befejezni a megkezdett könyveket: Rendhagyó szabályok ingázáshoz, Tüskevár
- és posztolni róluk :) 
- poszt a Legendás lattékról
- Maiget-olvasás
- néhány újabb könyvet feltenni eladásra
- vcs-listáról olvasni tovább 
- ha lesz szép, napos idő, akkor egy kis szabadban olvasás! 

Megjelent az új Finlay Donovan is, gondolkodom rajta, hogy újrázzam-e az előző részeket is, vagy csak folytassam a sort? Hmm-hmm. 

A többiek februárja: 

2 megjegyzés:

  1. Sajnálom a Legandás lattékat, de sebaj. :) Remélem, találsz neked jobban megfelelő könyveket.
    Van új Finlay Donovan? :O Na, látod, bár szeretem a sorozatot valamilyen szinten, azért meg én nem tudok úgy lelkesedni, mint te. Jól van ez így. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt rossz, de valahogy annyira nem szippantott be. Nem is tudom, akarok-e a folytatás (előzmény) után nyúlni, de majd elolvasom mit írsz róla. :)
      Igen, nemrég jött ki az új Finlay, FD Rolls the Dice címen! :) Én már vártam, de most épp mást hallgatok, majd utána sorra kerítem. A férjem rögtön nekifogott. :D

      Törlés