2021. május 7., péntek

Áprilisi wrap-up

Forrás.
Gyors és utólagos számvetés az áprilisról:


- nem vásároltam könyveket
- befejeztem 7 könyvet a hónapban
- két kedvencet is hozott az április: Az Ickabog és Az elnök kalapja is megkapta ezt a címkét
- ismét félbehagytam egy könyvet, a The Invisible Life of Addie LaRue-t 
- a hónap legrosszabb olvasmánya Az elefántok a házban című mese volt
- írtam 10 posztot a blogra
- a tavaszi tervekből 8/10 elolvasott könyv + 1 félbehagyott a mérleg, és az utolsó listásat elkezdtem 
- a várólistacsökkentős listáról pedig már a 12. könyvet kezdtem el
- és hát... megszületett a kisfiam   :)) 


Ez a poszt meg volt írva így piszkozatban előre, ahogy még néhány másik gondolat is az elmaradtakhoz, mégis csak most jutottam idáig... Igyekszem majd ide is visszatérni, visszatalálni mindig, ahogy sikerül. ;) 
Addig is olvassatok sokat helyettem is. ;) 

10 megjegyzés: