2013. május 8., szerda

Blogdíj

Jó régen voltak már körbecirkáló blogdíjak, de most megint elért egy, vagyis mindjárt négy kis plecsni-díjacska. Köszönöm szépen Abstractelfnek, Liliane Evansnek, Miamonának és Zakkantnak a jelölést, és a kedves soraikat! 

A díjacska szabályai: 



1. Említsd meg, kitől kaptad a díjat, természetesen linkelve :)
2. Válassz ki 4 blogost, akinek a díjat tovább szeretnéd adni - de csak olyannak adhatod, akinek 200-nál kevesebb rendszeres olvasója van! (Természetesen linkelve)
3. Ìrj röpke kommentet a kiválasztott blogosoknak, hogy díjat kapnak Tőled!



Hm, hát nem tudom ki hogy van vele, én eddig soha nem figyeltem kire hányan vannak "feliratkozva", most megnéztem, rám állítólag 16-an, de nem tudom hogy ez tulajdonképpen mit jelent. mindenesetre ha a díj a 200 alatti blogokat hivatott kicsit reklámozni, akkor biztos a béka s*gge alatt vagyok ezzel a számmal! :) Tegnap próbából feliratkoztam valakire, de nem jött semmi - vagyis, lehet, hogy csak én vagyok botor, de azt hittem ha feliratkozik az ember rendszeres olvasónak egy blogra, akkor mondjuk jön neki email, hogy írt a blogger. De ha meg nem jön semmi, akkor mi értelme? Csak az, hogy lássuk, hányan olvasnak minket? A 16-nál úgyis többen vagytok, tudom ám! ;) Kitérő vége, lássuk kik kapják most tőlem a díjat, és nem tudom hány követőjük van, vagy hogy megkapták-e már, mert esetleg körbeért, kissé le vagyok maradva a posztok olvasásával. :) 

Amadea - na ővele speciel nem vagyok lemaradva, mert mindig ír valami szöszt, amire muszáj kattintanom. Egyedi a stílusa, imádom az őrültségét, amit persze pozitívan értek, és el tudja érni azt is, hogy ha már ezerszer láttam is hallottam is egy könyvről, nála mégis megnézem újra a megjelenésről szóló posztot (is). :) 

Miamona - nem titok, hogy egymás hűséges olvasói vagyunk, hiszen az életben is régóta tart közöttünk a barátság. Nem mindenben egyezik az ízlésünk, de ez nem is baj, úgy túl unalmas lenne. Az egyik legszebb, legkellemesebb blog, mind kinézetre, mind tartalomra az övé, és tőle kopiztam az ötletet, hogy kis cikk formátumban jelennek meg már nálam is a bejegyzések. :) :$

Nima - nekem Nima a harcos amazon jótündér-keresztanyám. Imádom a nőt, bármit ír. Olyan ötletei vannak, és olyan lelkesen és sikeresen viszi végbe őket, hogy csak ámulok. A blogja mindig megújul, teljesen profi, és képes a sima könyvajánló posztok alá is 40-50 kommentet bezsebelni. :) Nima rulez. 

Gretty - Gretty blogja egy igazi hírújság, rovatokkal, cikkekkel, tartalmas és érdekes. Határozott véleménye van mindenről, és stílusosan mondja meg a tutit. Örülök, hogy személyesen is találkozhattunk a Könyvfeszten, bár még mindig nem volt időm a posztjaidnál is reagálni... :) 

Sok más blogot is olvasok természetesen (lásd oldalsáv), de a mostani tényállás szerint őket a legtöbbször. :)
Forrás: bibliolectors.tumblr.com




10 megjegyzés:

  1. A feliratkozás azért hasznos (nekem legalábbis) mert a bloggeren bejelentkezve látom, hogy kik azok akik írtak ha végig görgetem. Biztos van ennek más haszna is, de erre még nem jöttem rá :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na várjunk, lassítsunk :D
      "a bloggeren bejelentkezve látom" ez mit jelent? Mármint a bloggerre bejelentkezem amint belépek ebbe a megfelelő google fiókba, de mint felület, akkor vagy a gmailemen vagyok, vagy itt a blogspoton a szerkesztőben, tervezőben, ahol írom a posztokat. Szóval hol kéne látnom? :( (béna vagyok, tudom, nem is mondd :D)

      Törlés
  2. Kösziiiiii, belepirultam! :) Én meg minden mást tőled kopiztam, az olvasásszeretettől kezdve a blogolásig :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, ugyanmár! :) Azért persze jólesik, amikor én Lobo mintájára elkezdtem blogolni, sosem hittem volna, hogy egyszer lesz valaki az én nyomdokaimban is. :)

      Törlés
  3. Köszönöm szépen, és csak hogy tudd: attól még várom a reagálásokat! Egy díjacskával nem úszod meg. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz is, lesz is, főleg a jó kis posztsorozatotokra, csak lenne már időm végignyálazni kommentestől, mindenestől :)

      Törlés
  4. köszi a díjat.:)* és micsoda jellemzést kaptam, tök jó.:D

    VálaszTörlés
  5. Én meg csak most adok neked díjat, de hogy mennyi virágcsokrod van már! :)

    VálaszTörlés