2023. április 5., szerda

A hosszú március

Forrás.
A március hosszú volt, mint a vonatfütty, de legalább volt benne sok jó dolog is. :) Az előző zárásban ezt a kis listát írtam össze tervnek, és egész jó arányban ki is tudtam pipálni, amiket szerettem volna:

Befejezni végre a Montessori-tipegőt, és értelmesen megfogalmazni, végülis mit gondolok róla, kimazsolázva a használható részt. 
 Befejezni A The Good Samaritant, amitől őszintén szólva kissé borzongok, nagyon beteg könyv! 
 Befejezni a Csak egy pestist, amibe csak belekaptam egyelőre. 
Hervé Le Tellier: Anomália című könyve.
 Tovább válogatni és olvasni a vcs-listáról. 
 Megírni az ajánlót a The Ten Thousand Doors of January-ról. 
x Lehetőleg nem rendelni könyvet. :D 
x Írni lehetőség szerint minden befejezett könyvről még a hónapon belül. ;) 
 Megcsinálni a tavaszi könyves terveket. 
x Az idei eddigi gyerekkönyv-olvasásokat is adminisztrálni.

A Montessori-tipegőről végül elég nyersen jött ki a véleményem, és vele együtt beszüntetem azt az elképzelésemet, hogy majd okosabb leszek különféle, magukat szakkönyveknek eladni próbáló gyereknevelős segédletektől. 

A The Good Samaritan az idei év első kedvenc könyve lett, nagyon-nagyon élveztem, de utána a Vince & Joy is szuper volt, ez a két könyv csücsül a képzeletbeli dobogó tetején a hónapban. Persze nagyon más a két történet, de mindkettő alkalmas lehet arra, hogy kihúzzon egy esetleges olvasási válságból, érdemes lesz újrázni őket. 

Az Anomáliát is sikerült elolvasni, csak még írni nem tudtam róla (folyamatban), írtam viszont a The Ten Thousand Doorsról, és nagy örömömre többeknek kedvet csináltam vele az olvasáshoz. :) Sajnos a hónapon belül nem sikerült minden könyvről írni, de hamarosan hozom egy zanzaposztban az elmaradtakat. :) 
Nem adminisztráltam gyerekkönyv olvasásokat, majd talán áprilisban, és becsúszott egy könyvrendelés is végül. 2 új szerzeményem lett, amik a könyvtáram tudományos részét erősítik: 

- Goschler Ádám – Horváth Klára – Vadas Réka: Gyermekmentő kézikönyv szülőknek
- Stephens-Sarlós Erzsébet: A Stephens-Sarlós-program

Let us pray, hogy a tudományos nonfiction nem követi a gyereknevelős nonfiction példáját. ;) 

Kövessetek instán! :)

Márciusban 7 könyvet fejeztem be, igaz, az egyik csak egy nagyon rövid,  novella-hosszúságú audiobook volt. De azért ez nagyon jó szám, örülök is neki. A legjobbakról már írtam feljebb, az Anomáliánál kicsit jobbra számítottam, a Csak egy pestisnél kicsit másra, de azért nem bánom, hogy elolvastam őket. 
A 7 könyvből 4 a vcs-listáról került ki, úgyhogy márciusban jól megtoltam, és most is épp a listáról olvasok egyet, az már a 9. lesz, közel a teljesítés! :) 

Bejegyzésből is pont 7 született, sikerült a tavaszi terveket is még gyorsan összerakni márciusban. 

A végére pedig hozom a most már szokásos mini-tervlistát áprilisra. ;) 

- Valérie Perrin: Másodvirágzás című könyve
- Tovább válogatni és olvasni a vcs-listáról. 
- Adminisztrálni az idei eddigi gyerekkönyv-olvasásokat.
- Olvasni a szabadban egy kicsit (ha az időjárás is engedi).
- Befejezni a Charlotte-ot és írni róla. 
- Befejezni a Book Loverst és írni róla. 
- Leporolni kicsit a könyvespolcokat...
- és esetleg át is rendezni, különös tekintettel a felső polcokra, illetve néhány újonnan felfúrt kispolcra. ;) 

Forrás.

A többiek márciusa: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése