2019. szeptember 21., szombat

Néhány újdonság

Mostanában annyira aktívan nem figyeltem ugyan a megjelenéseket, itt-ott mégis sikerült belebotlanom egy-egy ígéretes címbe, adaptációba. Pár engem is érdeklő megjelenést belengettem a nyár végi-őszi ajánlóban is, de jöjjön most kiegészítésképp még néhány ajánlás - mert sose elég a könyvekből! :)

Christelle Dabos: Bábel emlékezete (A tükörjáró 3.) - Kolibri, várható megjelenés: 2019.október 31. 
Bár még csak a sorozat első kötetét, A tél jegyeseit olvastam el, biztosan folytatni fogom a sorozatot, és beszerzem a most érkező harmadik kötetet is előbb-utóbb.


Søren Sveistrup: A gesztenye-ember - Partvonal, várható megjelenés: 2019. szeptember 30. 
Egy sorozatgyilkos, aki gesztenye-emberkét lógat az áldozatok fölé, és egy régi ügy, amit már elvileg lezártak... Plusz Koppenhága. Szerintem csak jó lehet! :) 


Tom Sweterlitsch: Angyalok pokla - Agave, várható megjelenés: 2019. november 12.
Nemrég olvastam a szerzőtől a The Gone World - Letűnt világokat, ami sajnos nem nyerte el a tetszésemet... Nem hiszem, hogy benevezek az új könyvére, de azért mindenképp meg akartam mutatni, mennyire szuper borítót kapott. :) 



Grigorij Szluzsitel: Egy moszkvai kandúr feljegyzései - Tericum, várható megjelenés: 2019. november 7. 
"A ​macskákat sok író örökítette már meg a szépirodalomban, na de ki hallott már arról, hogy egy macska örökítse meg az emberi sorsokat, miközben elmeséli a saját, nem hétköznapi életét. " A kötet korábbi címe - Egy moszkvai kandúr kalandos élete -, és megjelenése nekem hangyányit jobban tetszett ugyan, de a történet a változtatás ellenére is nagyon érdekel persze. :)


Nektek melyik verzió tetszik jobban? 

Zalai Károly: Minden hétre macska - Scolar, már megjelent
Mi ez a macskás könyv dömping? :) A könyvesboltban nézelődve botlottam bele ebbe a kötetbe, amiről ezelőtt nem is hallottam... 52 novella, híres emberekről, és azok macskáiról. 




Alice Hoffman: The World That We Knew - Simon and Schuster, várható megjelenés 2019. szeptember 24. 
Új Alice Hoffman érkezik pár nap múlva, méghozzá második világháborús. Már jó régen nem olvastam a szerzőtől, de ilyenkor ősszel mindig eszembe jut az Átkozott boszorkák


És ha már az Átkozott boszorkák filmet emlegettem, hadd mutassak egy adaptációt is, Sophie Kinsella: Can You Keep a secret? - Tudsz titkot tartani? című könyvéből: 


2013-ban olvastam a könyvet, és eléggé szerettem akkor, könnyed és szórakoztató chick-lit. 


Ti mikre figyeltetek fel mostanában? Mi az ami biztos beszerzés lesz? 

5 megjegyzés:

  1. Ó, az új Alice Hoffmanról azt hittem, már rég megjelent :D Amúgy az Átkozott boszik nekem is eszembe jut ősszel :D

    VálaszTörlés
  2. A Bábel nem jöhet elég gyorsan. :D

    A moszkvai kandúroson is gondolkodom, de lehet, hogy megvárok egy-két véleményt előtte. :)

    A film is érdekel, anno szerettem a könyvet. Remélem, jól csinálták meg. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Én még a holdvilágost nem olvastam... de majd igyekszem.

      Talán sikerült egy szerethető rom-komot csinálni belőle. ;)

      Törlés
  3. Remélem, tetszeni fog, az még fordulatosabb volt, bár nekem az 1. rész mégis picivel jobban tetszett.

    Nagyon remélem, az előzes alapján talán nem lesz rossz.

    VálaszTörlés