2018. november 12., hétfő

A legfrissebb megjelenések - képes poszt


Forrás.

Beindult a nagyüzem, és jönnek az újabb és újabb könyvek, amikkel már a karácsonyi ajándékozásra is lehet készülni. Lássuk, hogy én miket találtam érdekesnek a felhozatalból! Képes, görgetős, kevés szöveges poszt, bambulós hétfő estéhez ideális. ;) 


Liane Moriarty: Kilenc idegen (Nine Perfect Strangers) - Alexandra
- egy gyógyüdülés eszelős emberkísérletté válik... 



R. M. Romero: Karolina (A krakkói babakészítő) - Maxim, 2018.12.10
Schäffer Erzsébet: Ezüstróka - Central Médiacsoport, 2018.11.15.



Fredrik Backman: Életed üzlete - Animus, 2018.11.30.
- mindig életed üzenetének olvasom...
Kavagucsi Tosikadzu: Mielőtt a kávé kihűl - Kossuth, 2018.11.22.


Dan Moore: Sherlock Holmes - Rejtélyek könyve - Kossuth, 2018.11.13.
Szabados Ágnes: Van Nincs időm olvasni olvasónapló - Libri, 2018.11.15.



Két macskás könyv: Macskafejjel (Jaffa) és Gondolkodj macskául (Libri - 2018.11.15.)


Anna Gavalda regények új borítókkal - Magvető


Gustave Flaubert: Bovaryné - Európa
- gyönyörú szép kiadás!

Alma Katsu: Éhség - Agave
- egy kis konteós horror



Joanne Harris: The Strawberry Thief - Újabb könyv a Csokoládé-sorozatból! Várható megjelenés: 2019.04.09. 


Bird Box - film Josh Malerman: Madarak a dobozban című könyvéből (Fumax) Sandra Bullock főszereplésével. Netflix film - 2018.11.12.





Grindelwald bűntettei - A Legendás állatok második része a mozikban szerdától! 2018.11.14.



És még jön a 9. Poket zsebkönyv is, amiről egyelőre annyit tudunk, hogy Törőcsik Mari a nagykövete. Hamarosan bejelentik a címet is. :) Új automata is van a Vörösmarty téren!

Mit vártok ezek közül legjobbak? 


U.i.: Ez volt a 100. poszt idén! ;)

14 megjegyzés:

  1. A Mielőtt a kávé kihűlt várom ebből a listából a legjobban :D Joanne Harris új regényének is örülök, most látom nálad először, hogy lesz folytatás a Csokis könyvekhez :D
    Na és persze Grindelwald mozit is nagyon várom, jövő héten megyünk!
    Az új Poketre is kíváncsi lesz, talán november végén, két vonatra rohanás között meg is tudom tekinteni (venni :D). Ja és tök jó ötlet, hogy az adventi vásáron is van egy automata!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, de a Joanne Harris hírnek is örülök, meglepett engem is, amikor rátaláltam. :)
      Remélem jó lesz a Grindelwald mozi, én már hétvégén megnézem. ;)
      A Poket-cím engem is izgat. Mondjuk ha olyan, ami nem érdekel, nem fogom megvenni, de van aki az összeset összegyűjti. :)

      Törlés
  2. A Kilenc idegen baromi izgalmasnak hangzik fülszöveg alapján, és a Mielőtt a kávé kihűl is érdekel. :)
    A Pokettel pont úgy vagyok, mint te, nem gyűjtöm őket, csak akkor veszem meg, ha érdekel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon izgalmas! Egy kis újdonság Liane Moriartytól! ;)
      Akkor egyetértünk. Szépek-szépek sorban, de pl. tudom, hogy az Orlandót sosem olvasnám el, szóval tényleg csak azt szerzem be ami nagyon érdekel. Sokat gondolkodtam A Pál utcai fiúkon is, de végülis van belőle már példányom.

      Törlés
    2. Orlando egyszeri olvasásnak nem rossz, csak éppen tényleg, nem biztos, hogy jó befektetés :/ nálunk a Kis herceg volt eddig az egyetlen Poket könyv, nem hiányzik a többi a polcaimról.

      Törlés
    3. Hát, engem valamiért nagyon nem vonz, sőt inkább taszít Virginia Woolf. :/ A kis herceget nagyon jól tetted, hogy megvetted! Olyan szép! :)

      Törlés
  3. Karolina és Mielőtt a kávé kihűl - a könyvek közül, a Legendás állatok 2-re már megvan a jegyem szombatra. A Madarak a dobozban-t nem tudom, meg merjem-e nézni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is megnézem a hétvégén a Legendás 2-t! A Madarak a dobozbant is mindenképp meg szeretném, de lehet, hogy én is kicsit félni fogok tőle... :D

      Törlés
    2. Akkor már csak pár napot várunk. :)

      Láttam az előzetesét, hát nekem elég rémisztő. :) A könyvet olvastad?

      Törlés
    3. Elég rémisztőere sikerült valóban. :) Igen, olvastam és szerettem a könyvet.

      Törlés
  4. "mindig életed üzenetének olvasom"
    Szerintem most már mi is annak fogjuk, lol :D
    Bovaryné nem érdekel, viszont gyönyörű a borítója.
    (és míg moziba jutok, lehet hogy egyszerűbb, ha simán hanyagolom a netet, nehéz kikerülni a Legendás spoilereket)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ;) Bocsi! :D
      Bovaryné nekem kimaradt középiskolásként, lehet, hogy egyszer azért szeretnék vele megismerkedni... Az új kiadás tényleg csodás külsöre. :)
      Én is remélem, hogy elkerülöm a spoilereket addig, amíg beülök a moziba. ;)

      Törlés
  5. Én is mindig Életed üzenetének olvasom... :D :D

    VálaszTörlés