2013. szeptember 25., szerda

Új Csernus!

Lehet hogy egyedül maradok a lelkesedésemmel, de akkoris világgá kiabálom! Ma megtudtam, hogy novemberben új Csernus Imre kötet jelenik meg A kiút címmel! :) 
Hurrá! :D Lesz még indokom odakuncsorogni a dokihoz, hogy ezt is dedikáltassam! ;)

A könyvet a Jaffa adja ki. 

Imádom Csernus írásait, és nem szűnök meg csodálni, milyen egyszerűen felszínre tudja hozni az emberek kis hazugságait, bizonytalanságait, problémáit... 
Nagyon sokat tanultam tőle. Én biztos vevő vagyok az újabb könyvre.

Fülszöveg:
"Orvosként régóta stigmatizált emberekkel dolgozom, olyanokkal, akik a saját poklukban fortyognak, és nem látják a kiutat. Vajon mit jelent a pokol? Mit jelent talpra állni, és felnőttként élni? Nekem meggyőződésem, hogy amibe egy ember juttatta önmagát, abból ki is mászhat. De hogyan? Mi az út? Ezekről a folyamatokról, az első lépésekről szól ez a könyv, különös tekintettel a mai huszonéves fiatalokra, akiket divatos szóval Y generációnak is neveznek. Jó ideje érdekel már, hogy milyenek ők, milyen erők, kétségek munkálkodnak bennük, hiszen ők a jövőnk letéteményesei."

UPDATE! Megvan a borító:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése