2012. július 18., szerda

Joanne Harris hírdömping!

Hajnali vircsaftom (értsd: szépen kidobott az ágy 5:51-kor - és ha már kidobott hát mit csináljon az ember lánya, molyol...) eredményeképpen teljesen véletlenül belebotlottam egy Joanne Harrises hírbe, aminek egyenes következménye lett, hogy kis utánaböngészéssel még három másikat találtam, ami érdekes, sőőőt, örvendetes lehet nekünk, rajongóknak.

1. Hamarosan megjelenik az Ulpius gondozásában a Csokoládé széria harmadik része - ez persze nem újdonság, hiszen az angol megjelenést már beharangoztam nemrég, és a magyarról is voltak suspusok - aminek a borítója és végleges címe is végre napvilágra került: Csokoládés barack (és szerencsére nem Csokoládé és fátyol, ahogy először hallottunk róla). A borítóterv követi az eddigi hagyományokat, a Csokoládé című filmre hajaz. Sokaknak nem tetszik ez, már a Csokoládécipőnél sem aratott osztatlan sikert, nekem igazából mindegy, mert egyrészt szerettem a filmet is, nem bánom ha Johnny Deppet  kell nézegetni egy könyvborítón (:D), és ha már ezt kezdte el az Ulpius, nyilván nekik is jobb marketingfogás ugyanígy folytatni, hiszen mindenki könnyebben "ráakad" a folytatásra. Ja és mert persze én úgysem magyarul fogom megharapdálni eme Csokoládés barackot - eredeti címén Peaches for Monsieur le Curé...


2. ... Illetve nem is csak ez az eredeti címe. A könyv ugyanis meg fog jelenni/már megjelent a következő címen is: Peaches for Father Francis. Akárcsak annak idején a The Lollipop Shoes/The Girl with No Shadow variáció.


3. Amíg a Csokoládé harmadik kötete a Sunday Times sikerlistáját mászta, Joanne nem tétlenkedett, és hamarosan újabb könyve jelenik meg, ami ezúttal ismét egy novella válogatás lesz (juhúúú, Miamona!), és a címe: A Cat, a Hat and a Piece of String. Ahh, és minő csodás borítókkal jön ki a drágaszág, lássátok :))):

"'Stories are like Russian dolls; open them up, and in each one you'll find another story.'

Conjured from a wickedly imaginative pen, here is a new collection of short stories that showcases Joanne Harris's exceptional storytelling art. Sensuous, wicked, mischievous, uproarious and wry, here are tales that combine the everyday with the unexpected; wild fantasy with bittersweet reality."


Megjelenés: 2012. december!

4. A Runemarks (Rúnajelek) folytatása, a Runelight már megjelent egy ideje, és érkezik a harmadik kötet is, bár azt még nem tudni, hogy mikor, erről egyenlőre nincsenek még pontos információk. Arról viszont igen, hogy Joanne-nek és a rajongóknak sem tetszik, hogy a Rúnajeleket gyermekkönyvként kategorizálják és árusítják a boltokban, ahelyett, hogy a fantasy részen kapna helyet. A helyes besorolás érdekében a Runelight két új köntösben fog megjelenni, az egyik young adultos, a másik felnőtt verzió. Egyenlőre ezt a borítót találtam, ami bennem Trónok harca érzetet kelt :) :


Az információimat innen és innen szereztem.
Úgy látom hamarosan én is folytatni fogom Joanne életművét, rég is olvastam már tőle, és bizony még van bőven, pl. a Gentlemen and Players, és a Blue-eyed-boy. Valamint tervezem újraolvasni a Csokoládé első két kötetét, mielőtt nekivágok a harmadiknak! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése