2012. május 28., hétfő

Soulless – a manga


Nem tudom mi ütött belém, amikor megrendeltem a Soulless manga változatát a bookdepositoryról, mivel nem voltam teljesen, tízpontosan elájulva a könyvtől, és nem szeretem a mangákat. Vagyis úgy gondoltam nem szeretem a mangákat, és hogy ez egy kifejezetten geek-kategória. Nem lettem rajongója most sem, de meg kell hogy mondjam kellemesen csalódtam a műfajban.
A képregény változat minden lényeges részt tartalmaz a sztoriból, és azért ahhoz képest, hogy képes, képregényes, elég vastag.

A borító nagyon tetszik, bár már az elején látszik ebből talán a legnagyobb  hibája a rajzoknak, hogy nem olyan karaktereket rajzoltak, amilyenek meg voltak írva, hanem a sablon szerinti, kissé „barbiebabás” hősnőt kapunk. Nuku hatalmas banyaorr, nuku sötét bőrtónus, és azért a teltségéből is elvettek elég sokat, és próbálták a darázsderék ruhákba beszuszakolni Miss Tarabottit. Lord Maccon sem annyira Lord Macconnak néz ki, hanem inkább Barbie párja, Ken… Ennek ellenére úgy gondolom szépek a rajzok, és tetszett a kicsit sematikusabb változat váltogatása a kidolgozottal. Igazán azt fájlalom, hogy csak az első pár oldal színes, fényes, a többi ugye mind fekete-fehér… Jó lett volna színesben élvezni az egészet.

Egy csomószor az jutott eszembe, hogy kislányként hogy örültem volna egy efféle színezőnek :D

Értékelés10/8 Ugyanaz a jó sztori kicsit más élményként, aminek egyetlen tényleg felróható hibája, hogy képileg nem egészen azt nyújtja a szereplőkről, amit leírás szerint kéne.
Érdemes elolvasni így is, jópofa. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése