2019. január 7., hétfő

Újévi Book Tag

Forrás.
Dórinál láttam ezt az újévi book taget, ami tulajdonképpen egy irányított kérdéssor a 2019-es olvasási terveinket illetően. Úgyis gondolkodtam, hogy összedobok egy hasonló posztot, csak mankók nélkül, de most kihasználom a lehetőséget, és válaszolok a kérdésekre. 

1. Egy író, akitől szeretnél olvasni idén, de eddig még semmit nem olvastál tőle

Sok ilyet tudnék felsorolni, de legyen most valaki a vcs-listámról: Leiner Laura, akitől már hosszú évek óta el szeretném olvasni a Szent Johanna Gimi sorozatot - és ettől Nima mindig hülyét kap, de még mindig nem tettem le róla, bocsi! :D

2. Egy könyv, amit mindenképpen szeretnél elolvasni
Liane Moriartytól a Nine Perfect Strangers. *-* Iszonyú kíváncsi vagyok rá! 

3. Egy klasszikus, amit szeretnél elolvasni

Bohumil Hrabal: Gyöngéd barbárok, vagy Karinthy: Utazás a koponyám körül. Mindkettő Poketben jelent meg nemrég. :)

4. Egy könyv, amit szeretnél újraolvasni

A többi Harry Potter is a sorban (4-7-ig), de ezeken kívül is jó lenne újraolvasni régi, kedves könyveket, pl. a Mr. Gwynt, vagy a Nyakigláb apót! :)

5. Egy könyv, ami ezer éve várólistás és idén el akarod olvasni végre

Ilyenből is akad párszáz. :D Legyen ismét a vcs-listáról egy: William Nicholson: Rokon lelkek társasága

6. Egy jó vastag könyv, amit beterveztél

Az Engelsfors-trilógia befejező része, a Kulcs igencsak régóta vár már rám, a maga 900 oldalával. Igazi féltégla, ezért vcs-listára már nem is mertem tenni, csak úgy mellékesen tervezem. ;) 

7. Egy író, akitől már olvastál és idén is szeretnél

Gerald Durrell, hozzá mindenképp vissza szeretnék térni idén. 

8. Karácsonyra kapott könyv, amit el fogsz olvasni idén

Szabó Magda: Csigaház, felcsigázott. ;)

9. Egy sorozat, amit elkezdeni és befejezni is 2019-ben fogsz

Hát, ilyen koránt sem biztos, hogy lesz... De nagyon csábít mindenki a Christelle Dabos Tükörjáró sorozat felé, szóval elképzelhető, hogy nyitok, és akár el is olvashatom mindkét részét, ha megtetszik. :)


Forrás.
10. Egy megkezdett sorozat, amit be fogsz 2019-ben fejezni

A Harry Potter újraolvasás. 

11. Van valami olvasási terved? Ha igen, hány könyvet tervezel idén elolvasni?

68 könyvet terveztem be, amennyi tavaly sikerült, az angolul olvasás százalékos arányát 50% felett szeretném tartani, teljesíteni szeretném a vcs-t, minél kevesebb recenziót kérni, minél szuperebb olvasmányokat találni, ha lehet, akkor egy-két új kedvencet is avatni, és nagyjából ennyi. Nem akarom túltervezni az évet. ;) 

12. Bármilyen egyéb célkitűzés

Egyéb célkitűzés a tavalyinál sokkal kevesebb könyvet zsákmányolni, és átnézni az itthoni állományt is újra, a kb. 2-2,5 évvel ezelőtti szanáláshoz hasonlóan, és száműzni, ami már nem is érdekel. :) 

A taget nyugodtan vigyétek, ha megtetszett! :) 

6 megjegyzés:

  1. Ez a planet - srewet kép!! :D :D
    Olvass Dabost! :D Poket olvasás közös, jó kis tervek, hajrá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! Nézd meg a forráslinken a többit is, azok is nagyon jópofák! :)
      Fogok, fogok! Köszi!

      Törlés
  2. Juhuuuu, plusz egy rajongósan sikoltoltozós szavazat Dabosnak!! :D
    Nahát, a Nyakigláb apó pont a hétvégén jutott eszembe, hogy milyen jó lenne olvasni megint vagy a Kedves Ellenségem!-et <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elképzeltelek, ahogy rajongósan sikoltozol. :D :D Lesz Dabos olvasás, érzem, hogy nem kéne kimaradnom ebből! :)
      Ó, de szupi! Nikkincsnek is eszébe juttattam Nyakigláb Apót, lehet, hogy ő is újrázni fogja. ;)

      Törlés
  3. Kulcs, Szent Johanna Gimi, HP újraolvasás, Poket könyvek - csupa jóság! :)))

    Innen a Kulcsot nagyon ajánlom, féltégla vastagsága ellenére is elég jól csúszik, illetve a Szent Johanna Gimi kifejezetten darálós, abba se akarod hagyni! :D (Illetve bízom benne, nálam nagy kedvenc. :))

    Én is most vettem meg januárban a Kis herceget, úgyhogy egy Poket könyv mindenképp be van tervezve nálam is. :) Kíváncsi vagyok a fordításra, és belelapozva gyönyörűek az illusztrációk is! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor jókat szemeltem ki! ;)
      Igen, a Kulcsra már régóta vágyom, nagyon-nagyon szerettem az első két részt is, valóban gyorsan csúsznak annak ellenére, hogy ilyen méretes féltéglák! :)) SZJG-ből 3 rész van meg, ha beszippant, akkor kérhetem kölcsön/vehetem meg a többit is majd. :D

      A kis herceg, dejó! ♥ Nagyon jó az egész kivitelezés, és a fordítás is. :)

      Törlés