2021. június 26., szombat

Nyári tervek 2021

Forrás.
Mielőtt elmúlik itt hirtelen az egész nyár egy szempillantás alatt (máris június végét tapossuk, te jó ég!), gyorsan összeállítom a nyári terveimet, ne maradjon már ki ez az évszakos lista, annak ellenére sem, hogy nem olyan sokat fogok tudni olvasni előreláthatólag. :) 

A következő rövid listával készülök tehát a nyárra, avagy ezeket a könyveket szeretném befejezni, elolvasni az elkövetkezendő időszakban:

A megkezdett könyveim

Georges Simenon: Maigret és a varázslatos sziget - 10%, még csak belekaptam 
Kate Quinn: The Rose Code - Audible hangoskönyv, így a képen nem szerepel, szintén nagyon az elején járok 5% környékén, bele kell még rázódnom, mert nagyon elaprózva hallgattam ezt a kevéskét is

Saját képek.

A további tervek

- Georges Simenon: Maigret revolvere - a férjem nemrég olvasta, és nagyon dicsérte, szóval idevele!
Agatha Christie: N vagy M - rettentő régóta a polcon csücsül, és a krimi könnyen, gyorsan csúszik nyáron
- Kosztolányi Dezső: Édes Anna - ebből érettségiztem, és régóta szeretném újraolvasni, mert bizony már nagyon hiányosak az emlékeim róla...
- Bohumil Hrabal: Gyöngéd barbárok - ez a két kis Poket pont kézbevaló lesz, amikor csak egy kezem van éppen. :) 
- Vekerdy Tamás: Jól szeretni - nemrég kaptam ajándékba ♥


Meglátjuk ezekből mennyi jön össze, melyikekhez marad is meg a kedvem, és hogy mi más kerülhet még a nyári olvasásos kupacba.
Nem sikerült kifejezetten nyárias hangulatú képeket csinálni, de én ugyan ki nem megyek most a hőségbe még fotózni is... :D A kalap azért ott van. ;)


A nyári tervlista állását itt is vezetni fogom: 3/7


És ti mit olvastok még idén idén nyáron? 

2 megjegyzés:

  1. Jó lista, sok sikert a teljesítéshez! Szerintem a kép is, nagyon tetszik ez a kalap! :))
    Az én nyári listámon is szerepelnek Agatha Christie könyvek, mondjuk egész évben biztos pontok, de nagyon élvezem a könyveit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Ez nekem is a kedvenc kalapom, sokat hordtam-hordom nyáron.
      AC mindig jó választás, de nyáron valahogy kiváltképp, majd erről is írok, ha sikerül a nyári könyves topikhoz is csatlakoznom utóvédként. ;)

      Törlés