2022. július 3., vasárnap

13 éves lett a blog!

Forrás.

Ez a mai poszt igazán nem maradhat ki, az elmaradások ellenére sem! :) Ma ugyanis TIZENHÁROM ÉVES lett a PUPILLA OLVAS! Kedvenc hobbim virtuális színtere, a könyves játszótér, ahol mindenfélét leírok az olvasmányaimról, és minden egyéb könyves élményemről nem sokat változott az évek során, de nekem pont így jó. :) Na persze a nagy váltást, a freeblogról a blogspotra való költözést leszámítva. 

A hagyományokhoz híven rögzítem a pillanatnyi statisztikát, mert ez máshol nem marad meg: ezzel a poszttal együtt számolva 1.230 bejegyzés közt lehet böngészni, több mint 9.800 komment, és 118 feliratkozott olvasó van. A látogatottsági számláló 590.371-en áll. 

Köszönöm, hogy benéztek hozzám, olvasgattok, böngésztek nálam! Szeretettel látlak titeket a kis könyves zugomban; írjatok, ha jó könyvre leltetek általam, vagy pont nekem ajánlanátok valamit. ;) Na nem mintha kifogynék az olvasnivalóból... valaha!... :D  
Köszi Lobo, hogy megihlettél, és elindítottál ezen az úton! :) 

Bár sokan úgy vannak vele, hogy a blog kiment a divatból, az a helyzet, hogy én meg azt vallom, hogy a divatot nem kell mindig követni... Nekem jó itt, és így.   Itt leszek, amikor nem dívik, és akkor is amikor majd újra divatba jön. ;) 


Boldog 13. szülinapot, blog! :)


13 megjegyzés:

  1. A blog sosem megy ki a divatból! Örülök, hogy elindítottad anno, ha nem lenne, akkor valószínűleg nem is ismernélek :) Még sok sok blogszülinapot kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Boldogságos blogszülinapot kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Boldog blogszülinapot neked, Pupi! Kívánom, hogy még sokáig okozzon neked örömet! :)

    VálaszTörlés
  4. Boldog blogszülinapot! Én is úgy gondolom, hogy blogokra nagy szükség van! És a tiéd igazán remek!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon boldog blogszülinapot! Jó, hogy ennyi éven át kitartóan írod - még ha most a családos élet jobban elszólít <3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon boldog Blogszülinapot kívánok, örülök, hogy még vagyunk páran utolsó Mohikánok :) Majd futunk lobogó hajjal :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon boldog blogszülinapot kívánok! Nagyon örülök, hogy vagyunk még páran utolsó blogMohikánok! Majd futunk szélben lobogó hajjal .

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen mindenkinek! :) ♥

    VálaszTörlés
  9. Én is így vagyok vele, bármennyire is ódivatú a blogolás, én akkor is írni fogom, csupán mert élvezem. Örülök, hogy te is hasonlóan érzel, és itt vagy, nagyon szeretem olvasni az írásaidat! Boldog blogszülinapot kívánok! :)

    VálaszTörlés
  10. Boldog blogszülinapot, PuPi!! :) :* Kívánom, hogy még sokáig teljen benne ennyi örömöd, mint ami a soraidból kiérződik. :)

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm szépen, nagyon jólesnek a soraitok! ♥ :)

    VálaszTörlés
  12. Már egyszer írtam, de valamiért nem jelent meg, és most jutok oda, hogy megint idejöjjek. Szóval nagyon boldog blogszüinapot, Pupi! Remélem, hamarosan újra több időd lesz blogolni, én itt leszek, hogy olvassalak. :)

    VálaszTörlés